FANDOM

Śnieżny Duch
Scooby Doo, gdzie jesteś?
Śnieżny Duch
Tytuł oryginalny That’s Snow Ghost
Numer odcinka 17
Stany Zjednoczone Premiera w USA 17 stycznia 1970
Nawigacja
Poprzedni odcinek
Milion w spadku po upiornym dziadku
Następny odcinek
W gościnie u doktora Jekylla
Pusto tu
Trochę tu pusto, nie sądzisz?

Śnieżny Duch – 17. odcinek serialu Scooby Doo, gdzie jesteś? .

Historia

Przyjaciele wybierają się na weekend na narty i zatrzymują się w ponurym pensjonacie „Wilczy Szałas”. Właściciel ostrzega ich, aby dobrze zamknęli okna w pokojach, bo w przeciwnym razie Śnieżny Duch zamieni ich w duchy. Wydaje się, że to tylko pogłoska, dopóki za oknem nie pojawia się wielki, biały, śnieżny stwór. Przyjaciele widzą pod oknem wielkie ślady stóp. Postanawiają za nimi iść i odnaleźć Śnieżnego Ducha. Rzeczywiście dostrzegają go na pobliskim wzgórzu, wtedy jednak Yeti szybując nad ich głowami znika w lesie. Następnie Tajemnicza Spółka odnajduję jaskinię zamieszkaną przez starego Tybetańczyka, który opowiada im historię o śnieżnym stworze, którego duch ściga go po świecie chcąc się na nim zemścić. Później przyjaciele znajdują ślady prowadzące do starego tartaku, okazuje się że jest tam Yeti. Stwór zaczyna ich ścigać, a potem ponownie znika w gęstwinie. W końcu spółka łapie potwora, którym okazuje się być pan Greenway. Na koniec wyjawia się, że to Greenway i jego wspólnik Leech przemycali biżuterie za granicę.

Odcinki serialu Scooby Doo, gdzie jesteś?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki