FANDOM

Śnieżny stwór
Śnieżny stwór
Śnieżny stwór
Informacje podstawowe
Płeć mężczyzna
Gatunek robot
Kolor oczu czerwony
Występy
Debiut Pora na śnieżnego stwora

Śnieżny stwór – maszyna którą wykorzystywał Lawina Anderson do odstraszania i okaleczania pozostałych snowboardzistów biorących udział w zawodach Wilkinsona. To właśnie przez niego ucierpiał m.in Fred oraz Chris Klug. Zadebiutował w serialu Co nowego u Scooby'ego? w odcinku Pora na śnieżnego stwora.

Wygląd

Jest on zdalnie sterowany, można go kontrolować na pomocą cyber hełmu i specjalnych rękawic. Wygląda jak ogromna, poruszająca się góra lodowa z czerwonymi oczami. Jak stwierdził Fred - cały jego korpus i napęd zbudowany jest z przeźroczystego plastiku, imitującego lód. To właśnie dlatego próby rozpuszczenia go za pomocą suszarki przez Daphne, były bezowocne.

Historia

Pora na śnieżnego stwora

Po raz pierwszy widzimy go już na początku odcinka, kiedy to atakuje Chrisa Kluga podczas jego ostatniego wieczornego zjazdu.

Następnie spotykamy go gdy nasi główni bohaterowie śledzą tajemniczego nieznajomego, jednak zamiast znaleźć ów człowieka zostają zaatakowani przez Śnieżnego stwora. Podczas ucieczki przed potworem, Fred łamie sobie nogę. Na szczęście odnajduje go Teodor, wraz z pozostałą częścią ekipy.

W czasie gdy Fred pozostał w domku by odpocząć Velma, Daphne, Kudłaty i Scooby Doo wspólnie poszukują poszlak w domu Teodora, obok budynku przechodzi Śnieżny stwór a zaraz po tym bohaterowie słyszą krzyk. Okazuje się że krzyk ten wydał z siebie Lawina, który przez potwora zwichnął sobie nogę.

Kudłaty służący jako wabik na potwora oczekuje go w pobliżu stoku, tam spotyka go Gretchen Mueller wraz z innym zawodnikiem, która lekko popycha chłopaka, prze co ten zjeżdża ze stoku. Wtedy też pojawia się stwór który zaczyna ścigać chłopaka, jednak Kudłatemu udaje się uciec.

Następnie wieczorem Daphne wraz z Fredem dostrzega światło, które mignęło na starej skoczni. Fred korzystając z noktowizora stwierdza iż znów jest to ten tajemniczy człowiek. Chłopak chce iść to sprawdzić jednak Daphne każe mu zostać, po czym udaje się tam sama. Po dodarciu na miejsce atakuje ją Śnieżny stwór, ta chcąc się bronić próbuje roztopić go za pomocą suszarki. Jednak jej plan się nie powiódł, na szczęście udaje się jej uciec.

Gdy Scooby Doo wraz z Kudłatym znów pełni rolę przynęty, pojawia się potwór który zaczyna ich ścigać. Plan Freda niestety się nie powiódł i bohaterowie musieli uciekać aż na starą skocznię narciarską. Będąc na jej szczycie cała trójka ześlizguje się i wzlatuje w górę. W skutek czego potwór rozpada się na dwie części, po czym loduje w zaspie śniegu, wtedy też Velma odkrywa że stwór tak naprawdę jest zdalnie sterowanym robotem.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki