FANDOM

Armando Gutierrez
Armando Gutierrez
Informacje podstawowe
Imię i/lub nazwisko Gutierrez
Płeć mężczyzna
Gatunek człowiek
Kolor włosów czarny
Kolor oczu czarny
Zajęcie kustosz muzeum
Głos w wersji oryginalnej Hector Elizondo
Występy
Debiut Trójwymiarowa Demolka

Armando Gutierrez – kustosz muzeum paleontologicznego w Costa Ricka. Jego osoba zadebiutowała w serialu Co nowego u Scooby'ego? w odcinku Trójwymiarowa Demolka.

Wygląd

Jest to wysoki, przystojny, szczupły, czarnowłosy mężczyzna, o oczach w tej samej barwie. Posiada również niewielkie, czarne wąsy. Ubrany jest w stylowy, elegancki, jasnobrązowy garnitur i dopasowane do niego spodnie. Pod garniturem zaś znajduje się różowa koszula, całość dopełnia ciemnobrązowy krawat.

Osobowość

Armando jest miłym, kulturalnym dżentelmenem, który jak sam powiedział jest w stanie zrobić prawie wszystko by jego muzeum miało wysoką frekwencję oraz duży rozgłos. Dlatego też był jednym z podejrzanych, jego winę zasugerował Fred.

Historia

Trójwymiarowa Demolka

Widzimy go po raz pierwszy kiedy to wita naszych głównych bohaterów na wystawie dinozaurów w swoim muzeum. W chwili gdy następuje drobne trzęsienie ziemi, stara się wszystkich tam zebranych gości uspokoić. Gdy trzęsienie ustaje, brygada chce się rozejrzeć po muzeum. Ten zgadza się a następnie przedstawia im Heather i prosi ją by oprowadziła ich po budynku.

Gdy Scooby Doo, Kudłaty, Velma, Daphne i Heather znajdują się w kopalni, Profesor Gutierrez przez głośnik prosi studentkę by przyprowadziła gości na pokaz filmowy. Po dotarciu grupy do sali filmowej widzimy jak profesor wygłasza krótką przemowę po czym dołącza do widzów.

Po ataku dinozaura mężczyzna ocenia szkody przez niego wyrządzone, Daphe okazuje mu wyrazy współczucia ten jednak mówi że wszystko się odbuduje a gdy ludzie dowiedzą się o tym zdarzeniu może podnieść się im frekwencja. Wtedy pojawia się Luis Cepeda który zaczyna się z nim kłócić, kłótnia dotyczy szkieletu El Ororozo. Mężczyzna nalega by profesor mu je zwrócił ten jednak jest uparty i odmawia.

Po raz ostatni widzimy go podczas prezentacji Velmy, kiedy dziewczyna ujawnia wszystkie poszlaki i fakty a na sam koniec ujawnia sprawców.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki