FANDOM

Bankiet w stylu retro
Wyluzuj, Scooby-Doo!

Wyluzuj,Scooby-Doo! BankietWStyluRetro ŚmiechyChichy

Wyluzuj,Scooby-Doo! BankietWStyluRetro

Tytuł oryginalny Party Like it's 1899
Numer odcinka 08
Stany Zjednoczone Premiera w USA 19 października 2015
Polska Premiera w Polsce 29 listopada 2015
Nawigacja
Poprzedni odcinek
Cicho-sza!
Następny odcinek
Wrzaskliwa primadonna

Bankiet w stylu retro – ósmy odcinek serii Wyluzuj, Scooby-Doo!, w którym Pipi Wuthering twierdzi, że udawani goście będą rozwiązywać udawaną zagadkę udawanego potwora, który ma udawać, że ich porywa. Pozostaje tylko jeden haczyk - czy potwór rzeczywiście jest udawany?

Fabuła

Daphne dostała zaproszenie na zagadkowy bankiet. Odbywa się on co roku w upiornym gmaszysku należącym do Pipi i Randolpha Wutheringów. W tym roku trzeba rozwiązać zagadkę dotyczącą śmierci pewnego Lorda, który zginął tam przed stu laty. Każdemu zostanie przydzielona rola. Kiedy ktoś ją złamie zostanie natychmiastowo zdyskwalifikowany. Obraz zwycięzcy zostanie powieszony w Sali Mistrzów Dedukcji.

Wybryki

Przyjaciele zostają przebrani za różne postacie. Daphne przebiera się za Wiktorię, królową Anglii, i z tego powodu strasznie się rządzi. Fred przemienia się w ciapowatego posterunkowego Jerry'ego, który ma się zachowywać jak ktoś nierozsądny. Ma on problem z utrzymaniem roli, zapewne dlatego, że zauważył, jak ,,prawdziwy" potwór porywa fałszywego. Velma od dzisiaj to sprzątaczka Francy, z którą nikt nie chce rozmawiać[1]. Kudłaty zmienia się w sprytnego kominiarczyka Wilusia, a Scooby w Lady Lizabeth. Razem rozwiązują zagadki i niczego się nie boją[2].

Postacie

Muzyka

Hit the Ceiling autorstwa Jake'a Monako.

Ciekawostki

Galeria

Przypisy

  1. Velma wywnioskowała to z tego, że nikt nie zwracał na nią uwagi, a kiedy Fred przyszedł ostrzec ją przed potworem i wymówił jej imię, został porwany, a ona tego nie widziała.
  2. Kiedy zaatakował ich prawdziwy potwór, Ci zamiast się bać śmiali się z niego.

Odcinki serialu Wyluzuj, Scooby-Doo!

Seria druga: Urlop FredaKuracja z wilkołakiemStraszny błazenJak wytresować tchórzaNajgorszy z najlepszychZagadki w zdezorientowanym ekspresieHalloweenKlątwa KaniakuWybierz VelmęScroogey DooW kosmosieHotel jak u mamyKrzyk niemego kinaFright of HandGreece is the Word

Więcej z Fandomu

Losowa wiki