FANDOM

Disambig-icon.pngUwaga! To jest tylko jedno z wcieleń Tajemniczej Spółki.
Disambig-icon.pngJeśli chodziło Ci o pierwszą Brygadę Detektywów, zajrzyj do hasła Brygada Detektywów.
Brygada Detektywów
Młoda Brygada
Informacje
Nazwa angielska Mystery Incorporated
Członkowie Fred Jones Junior, Daphne Blake, Velma Dinkley, Kudłaty Rogers, Scooby Doo oraz (przez krótki czas) Marta Fleach
zajęcie rozwiązywanie zagadek
Poprzednicy Brygada Detektywów
Występy Scooby Doo i Brygada Detektywów

Brygada Detektywów (młodsza) – paczka Scooby'ego w serialu Scooby Doo i Brygada Detektywów. Nazwę wymyślił Fred, na cześć zaginionej przed laty pierwszej Brygady Detektywów.

Członkowie

  • Fred Jones Junior – elegancki, odważny i bardzo przystojny lider grupy, pasjonat pułapek.
  • Daphne Blake – często wpadająca w kłopoty dziewczyna, z wzajemnością szalenie zakochana we Fredzie.
  • Velma Dinkley – mózg drużyny; wie, że jest inteligentna i z tego powodu trochę zadziera nosa. Nie lubi, gdy się jej nie słucha.
  • Norville „Kudłaty” Rogers – pan i najlepszy przyjaciel Scooby'ego. Na początku serialu był chłopakiem Velmy.
  • Scoobert Dooby Doo (znany bardziej jako Scooby Doo) – maskotka drużyny; podobnie jak jego pan, ma wielki apetyt i jest tchórzliwy. Potrafi jednak stać się bardzo dzielny, kiedy coś lub ktoś zagraża jego przyjaciołom.
  • Marta Fleach – dołączyła do Brygady w pierwszych odcinkach drugiego sezonu serialu, jako zastępstwo za Daphne (odc. 1-3). Gdy Daphne wróciła do grupy, Marta odeszła.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki