FANDOM

Cicho-sza!
Wyluzuj, Scooby-Doo!

Wyluzuj,Scooby-Doo! Cicho-sza! PełzakIScoobyDzidzia

Wyluzuj,Scooby-Doo! Cicho-sza!

Tytuł oryginalny Be Quiet, Scooby-Doo!
Numer odcinka 07
Stany Zjednoczone Premiera w USA 15 października 2015
Polska Premiera w Polsce 12 grudnia 2015
Nawigacja
Poprzedni odcinek
Wymiana liderów
Następny odcinek
Bankiet w stylu retro

Cicho-sza! – to siódmy odcinek serii Wyluzuj, Scooby-Doo!, w którym przyjaciele muszą być bardzo cicho...

Fabuła

Przyjaciele jadą do agencji turystycznej Kopalnia Kryształów. Okazało się, że Dr Lang, przyjaciółka Velmy niedawno odkryła tajemnicze kryształy, które są bardzo wrażliwe na dźwięk, a że jaskinia w której się znajdują ma kształt komory pogłosowej, jeden głośny dźwięk i całe cudo natury natury zostanie zniszczone. Lecz w jaskini grasuje tajemniczy kryształowy pełzak, a żeby ujrzeć te kruche kamienie, przyjaciele muszą stanąć z nim oko w oko.

Wybryki

Fred potrzebuje na wiele rzeczy przynajmniej 5 sekund ciszy, ale niestety nie może liczyć na przyjaciół. Daphne myśli, że kryształy zwiększą jej moc telepatyczną, a Velma przebiera się za gada, aby uchronić kryształy przed zniszczeniem. Cała piątka przyjaciół musi być cicho w jaskini, a że Fred nie nauczył resztę brygady kilku prostych znaków, Ci musieli się domyślać o co komu chodzi.

Postacie

Muzyka

Nothing's Impossible autorstwa zespołu The Calrks.

Ciekawostki

  • Ten odcinek był prawdopodobnie wzorowany na filmie Scooby-Doo: Klątwa potwora z głębin jeziora, bo tutaj Velma przebrała się za potwora, ponieważ ujrzała piękno kryształów, a w filmie Velma została opętana, bo ujrzała piękno Księżycowego Kamienia. Na dodatek potwór też jest podobny (Kryształowy Pełzak i "Żaby").
  • W odcinku In Space, Kudłaty i Scooby uciekając przed kosmitą trafiają do kopalni kryształów.

Galeria

Odcinki serialu Wyluzuj, Scooby-Doo!

Seria druga: Urlop FredaKuracja z wilkołakiemStraszny błazenJak wytresować tchórzaNajgorszy z najlepszychZagadki w zdezorientowanym ekspresieHalloweenKlątwa KaniakuWybierz VelmęScroogey DooW kosmosieHotel jak u mamyKrzyk niemego kinaStrach z cylindraGrecka gratkaAmerican Goth