FANDOM

Daphne w opałach
Nawiedzone przyjęcie
Poltergeist
Tytuł oryginalny

Danger-Prone Daphne

Ilość stron 3
Autor tekstu Alex Simmons
Autor szkicu Joe Staton
Tusz nałożył(a) Jeff Albrecht
Litery Łukasz Florkiewicz
Kolorował(a) Heroic Age
Nawigacja
Poprzedni komiks w tomie
Smok w łazience
Następny komiks w tomie
Skowyt strachu w rodzinie

Daphne w opałach – drugi komiks w tomie Nawiedzone przyjęcie.

Zarys fabuły

Superzłoczyńca Poltergeist uwięził rodzinę Rojasów w swojej siedzibie, Kudłatego i Scooby'ego w zapadni z jedzeniem, Velmę w pokoju komputerowym a Freda w schowku. Jedynie Daphne może ich uratować! Daphne spada do jakiegoś pomieszczenia, gdzie znajduje się labirynt. Poltergeist nieskromnie stwierdza że dla takiego geniusza jak on zwabienie Spółki w pułapkę to pestka, ale da Daphne szansę wygrać. Pokazuje jej labirynt, który musi przejść aby dojść do dźwigni którą uwolni przyjaciół (rzecz jasna labirynt jest do przejścia przez czytelnika). Złoczyńca dodaje także zdanie ,,Nie ma to jak przygwoździć kogoś do muru", co Daphne interpretuje jako wskazówkę że w jednym miejscu można przejść przez ścianę. Zakładając, że czytelnikowi udało się przejść, Daphne także się udaje i dziewczyna uwalnia przyjaciół. Cała piątka wbiega do siedziby Poltergeista gdzie okazuje się, że rodzina Rojasów którą mieli uratować to manekiny, a sam złoczyńca już zdążył się ewakuować. Poltergeist przez radio odgraża się Tajemniczej Spółce, a następnie się rozłącza. Daphne wyjaśnia, że była tu ze swoim wujkiem który jest agentem nieruchomości i dowiedziała się od niego, że ten dom kupił niejaki Paul T. Geist, co zdradza prawdziwą tożsamość Poltergeista. Pod sam koniec Kudłaty i Scooby znów wskakują do swojej pułapki po to, aby zjeść babeczki które tam zostały.

Postacie

  • Poltergeist/Paul T. Geist
  • Rodzina Rojasów (manekiny)

Miejsca akcji

  • Kryjówka Poltergeista
Podejrzany Motyw/Powód
- -
Sprawca Motyw
Paul T. Geist przebrany za Poltergeista Uknuł intrygę dla zabawy.

Noty

  • To kompletnie rozbudowana historia z potworem, akcją i ujawnianiem prawdziwej tożsamości potwora, choć ma tylko 3 strony (z czego jedna jest w całości labiryntem)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki