FANDOM

Gene Simmons
Demon Na Żywo.jpg
Demon
Informacje podstawowe
Pseudonim Demon
Płeć Mężczyzna
Gatunek Człowiek (w 30-tym filmie Scooby-Doo KISSterianin)
Kolor włosów Czarny
Kolor oczu Niebieski
Zajęcie Wokalista
Głos w wersji oryginalnej Gene Simmons
Głos w wersji polskiej Adam Fidusiewicz
Rodzina
Stan cywilny Żonaty
Rodzice Flóra Klein, Feri Witz
Rodzeństwo Ogenia Witz, Drora Witz, Sharon Witz, Kobi Witz
Żona Cher/Diana Ross/Shannon Tweed
Dzieci Sophie Simmons, Nick Simmons
Występy
Debiut Co nowego u Scooby'ego?: Halloween Scooby'ego
Pozostałe występy Scooby-Doo i Kiss: Straszenie na scenie

Gene Simmons, czyli Demon – jeden z założycieli zespołu Wicky Lester (pol. Źli Lesterzy), znanego w dzisiejszych czasach jako KISS.

Wygląd

Prawdziwy

Gene to mężczyzna. Z wyglądu można sądzić, że jest już dawno po 50-ce. Ma długie, czarne włosy, które są równomiernie ułożone. Ma dużo zmarszczek, brwi nie są objętościowe, ale są w czarnym kolorze. Jego oczy są niebieskie, nos i wargi są dość duże, wąsy pod jego nosem są zgolone, a koło warg ma pieprzyk. Jako jedyny z członków grupy KISS ma zaokrąglony podbródek. Ma także bardzo długi język.

Jako Demon

Kiedy Gene staje na scenie jako Demon, o dziwo, że ma makijaż, to widać zmarszczki. Na głowie ma kucyk, Jego twarz jest cała biała, usta pomalowane są na czarno, a obok oczu ma jakby piekielny ogień.

Halloween Scooby'ego

W odcinku Co nowego u Scooby'ego? pt. Halloween Scooby'ego Demon występuje jako postać drugoplanowa.

Scooby-Doo i Kiss: Straszenie na scenie

W tym filmie pełnometrażowym Gene jest postacią główną. Nie chce, aby tajemnicza spółka pomagała im w śledztwie, ponieważ podczas pierwszego spotkania ze Scooby'm pies oblał go wodą, co zezłościło wokalistę. Lubi się wygłupiać, ale też wiecznie coś mu nie pasuje. Ma moc ziania ogniem. Powiedział, że kto chce ziać ogniem, musi "Połknąć lęki, trzymać w sobie, i wypuścić, jako piekielny ogień". Wraz z przyjaciółmi strzeże Kamień KISSterii jako jeden z potomków walecznych rycerzy.

Ciekawostki

  • Demon w języku polskim to po prostu... Demon.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki