FANDOM

Duch Latarnika
2016-07-29-10-44-37-339471546
Informacje
Wielkość Wzrostu przeciętnego człowieka
Kolor skóry Niezdrowy beż
Prawdziwa tożsamość Verona Dempsey
Występy Co nowego u Scooby'ego?: Upiorna klika latarnika

Duch Latarnika(ang. Creepy Keeper) - rzekomy "duch" latarnika, którego udawała Verona Dempsey.

Historia

W odcinku Upiorna klika latarnikaTajemnicza Spółka pojechała w odwiedziny do wujka FredaCarla. Wujek Carl pozwolił im zostać u siebie na kilka dni. Gdy Kudłaty spał, latarnia morska zaczęła świecić. Kudłaty myślał, że to Scooby świeci mu w oczy, dlatego kazał mu przestać. Wkrótce potem jednak odkryli, że to latarnia im przyświeca. Poszli do niej i zapukali do drzwi, każąc latarnikowi świecić gdzie indziej. Wtedy zaskoczył ich właśnie ten upiór. Gdy udało im się uciec, wujek Carl opowiedział im legendę o tym stworze. Podobno kiedyś podły latarnik zgasił światło latarni, aby zatopić okręt z cennym ładunkiem, który następnie zamierzał ukraść z wraku. Jednak nieszczęśliwie dla niego spadła mu na pierś gałąź, która zepchnęła go w głąb latarni i zabiła. Potem Tajemnicza Spółka poszła do latarni w całości. Tam też potwór ich zaskoczył i o mało co nie zabił Daphne. Potem spotkali detektyw, Veronę Dempsey, która była na tropie zagadki o latarniku. Velma była o nią zazdrosna. Kilka dni później brygada Scooby'ego miała już wystarczająco dużo dowodów i postanowiła złapać ducha. Niestety sprytna pułapka z siatki zakrytej liśćmi nawaliła i rozpoczęła się gonitwa. W końcu latarnik potknął się i spadł do przepaści w latarni, gdzie w ostatniej chwili na lasso złapał go Fred.

Kto i dlaczego

Latarnika udawała Verona Dempsey. Miała prosty i sprytny motyw: otworzyła w mieście butik z ciuchami. Jednak jedyna droga, którą można było coś importować, prowadziła przez jezioro Michigan. Verona przebierała się zatem za ducha i gasiła latarnię statkom wiozącym towar dla konkurencji.

Wygląd

Upiorny Latarnik jest duchem o niezdrowej beżowej cerze, z długą i gęstą siwą brodą. Ma ciemnogranatowy mundur i czapkę tego samego koloru. Jego oczy są białe i puste i świecą w ciemności. Ma wiele zmarszczek i często się krzywi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki