FANDOM

Disambig-icon.pngUwaga! To jest tylko jedno z wcieleń Freda.
Fred Jones Junior
Frednew.png
Informacje podstawowe
Płeć mężczyzna
Kolor włosów blond
Zajęcie detektyw-amator
Powiązania Brygada Detektywów (przyjaciele)
Daphne Blake (narzeczona)
Głos w wersji oryginalnej Frank Welker
Głos w wersji polskiej Jacek Kopczyński
Rodzina
Rodzice Brad Chiles i Judy Reeves (biologiczni)
Fred Jones Senior (przybrany ojciec)
Występy
Debiut Strzeż się potwora z podziemi

Fryderyk (ang. Frederick) "Fred" Jones Junior[1] – elegancki, odważny i bardzo przystojny lider drugiej Brygady Detektywów, który nie tylko rozwiązuje tajemnice, ale również wymyśla pułapki na złapanie duchów. Jest blondynem, nosi pomarańczową apaszkę, niebieską koszulę, białą bluzę, niebieskie spodnie (zapewne dżinsy) i brązowe buty. Mieszka w Kryształowym Zdroju. Jest najsilniejszy z całej grupy i najbardziej wysportowany. Przeważnie to on prowadzi Wehikuł Tajemnic. Jest zakochany w Daphne, lecz długo nie przyznaje się do tego. W odcinku Sędzia Widmo oświadcza się jej.

Rodzina Edytuj

  • Fred Jones Senior – "tata-burmistrz" lub "nie-tata"; odebrał Freda prawdziwym rodzicom i wychowywał go w pojedynkę, twierdząc, że "matka" chłopca, a jego "żona", odeszła, gdy Fred był mały (później okazało się to kłamstwem). W świecie po Nibiru Jones nigdy nie porwał i nie wychowywał Freda; jest za to wuefistą, który traktuje uczniów jak własne dzieci.
  • Brad Chiles i Judy Reeves – prawdziwi rodzice Freda Juniora; po powrocie do Kryształowego Zdroju przez pewien czas byli milutcy dla swojego syna, lecz później wyszło na jaw, że o wiele bardziej obchodził ich dysk planisferyczny i skarb, do którego prowadził. W świecie po Nibiru są położnikami[2], nigdy nie opuścili miasta, a swojego syna wychowali osobiście w domu, znanym wcześniej jako dwór Jonesów.

Galeria Edytuj

PrzypisyEdytuj

  1. Po Nibiru zapewne nazywa się Fred Chiles.
  2. Tzn. lekarzami, asystującymi przy narodzinach dzieci.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki