FANDOM

Disambig-icon.pngJeśli chodziło Ci o postać z serialu Scooby Doo i Brygada Detektywów, zajrzyj do hasła Barty Blake.
George R. Blake
Pan Blake
Informacje podstawowe
Płeć mężczyzna
Kolor włosów rude[1][2] lub brązowe[3]
Głos w wersji polskiej Wojciech Dmochowski[3]
Włodzimierz Press[2]
Rodzina
Stan cywilny żonaty
Żona Elizabeth Blake
Dzieci Daphne Blake
Występy
Debiut No Thanks, Masked Manx (Nowy Scooby i Scrappy Doo)
Pozostałe występy Robopsiak (Szczeniak zwany Scooby Doo)
Koszmar Kosmatego Kindziora (Szczeniak zwany Scooby Doo)

George R. Blake[4] albo też Nedley Blake[1] – mąż Elizabeth i ojciec Daphne. Zrobił fortunę na produktach kosmetycznych[5].

Występy

Ponadto, w serialu Co nowego u Scooby'ego?, w odcinku Amatorzy z morza i zmory z morza, Tajemnicza Spółka spędza wakacje, korzystając z rezerwacji na nazwisko pana Blake'a.
Blake2

Rodzinka Blake'ów w odcinku Koszmar Kosmatego Kindziora

Ciekawostki

Blake1

Rodzinka Blake'ów w odcinku Robopsiak

  • Pierwszy milion zarobił, gdy był małym chłopcem[2]. Występuje tu jednak rozbieżność między wersjami polską i angielską. W wersji angielskiej zostało powiedziane, że miał wtedy osiem lat, a w polskiej – że sześć.
  • Tak, jak jego żona, George wygląda zupełnie inaczej w zależności od tego, który odcinek Szczeniaka się ogląda. W Robopsiaku jest ciemnowłosym arystokratą, natomiast w Koszmarze Kosmatego Kindziora – rudym biznesmenem. W obu przypadkach jest jednak wysoki i całkiem przystojny. W serialu Nowy Scooby i Scrappy Doo jest rudym, łysiejącym, korpulentnym panem w średnim wieku.

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Nowy Scooby i Scrappy Doo, odc. No Thanks, Masked Manx
  2. 2,0 2,1 2,2 Szczeniak zwany Scooby Doo, odc. Koszmar Kosmatego Kindziora
  3. 3,0 3,1 Szczeniak zwany Scooby Doo, odc. Robopsiak
  4. Wg "wywiadu" z Tajemniczą Spółką w ramach maratonu 24 godziny Scooby Doo na Cartoon Network (24 października 1998).
  5. ang. Blake's Bubble Bath – prawdopodobnie płatki mydlane lub coś w tym rodzaju (Nowy Scooby i Scrappy Doo).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki