FANDOM

Gluten
Scooby Doo i Brygada Detektywów

Gluten DoWalkiSumo

BrygadaDetektywów S02E18

Tytuł oryginalny The Devouring
Numer odcinka 45
Stany Zjednoczone Premiera w USA 27 marca 2013
Polska Premiera w Polsce 13 maja 2013
Nawigacja
Poprzedni odcinek
Taniec nieumarłych
Następny odcinek
Pieniądze albo życie!

Gluten – 45. odcinek serialu Scooby Doo i Brygada Detektywów. Premiera w USA odbyła się 27 marca 2013, a w Polsce 13 maja 2013.

Fabuła

Tytułowa bohaterka programu Francilee gotuje zostaje zaatakowana przez glutenowego potwora. Doktor Spartan wraz z Cachingą postanawiają go złapać. Wpadają do pizzerii, w której zatrzymała się młoda Brygada, i zaczynają wywalać jedzenie (a przynajmniej dr Spartan, do którego dołączył się Fred). Nagle zjawia się potwór, który zjada całe jedzenie i odchodzi. Doktor Spartan opowiada Brygadzie o glutenowym potworze i o tym, że Marion, jego żona, została porwana przez muchy tse-tse w Afryce. Następnie do Velmy dzwoni jej mama, ale nagle połączenie zostaje przerwane, więc młodzi detektywi, plus doktor Spartan i Cachinga, czym prędzej jadą do muzeum, gdzie zastają straszną demolkę. Na szczęście okazuje się, że pani Dinkley jest w domu i nic jej nie grozi. W tej sytuacji Fred prosi doktora Spartana o pomoc w przygotowaniu pułapki i każe Cachindze, Daphne i Velmie znaleźć składniki do napoju, który ma pokonać potwora, a Kudłatemu i Scooby'emu – zjeść całe jedzenie w mieście. Wkrótce Cachinga, Velma i Daphne znajdują informacje o umowie wynajęcia magazynu, podpisanej inicjałami A. J. S., które kojarzą z niejakim Albertem J. Schwartzem, właścicielem studia, w którym kręcony jest program Francilee Jackson...

Wystąpili

Galeria

Odcinki serialu Scooby Doo i Brygada Detektywów