FANDOM

Heather Lane
Heather 1.jpg
Informacje podstawowe
Imię i/lub nazwisko Heather Lane
Płeć kobieta
Gatunek człowiek
Kolor włosów brązowy
Kolor oczu czarny
Zajęcie studentka
Głos w wersji oryginalnej Lauren Tom
Występy
Debiut Trójwymiarowa Demolka

Heather Lane – studentka akademii sztuk pięknych, wspólniczka Luisa, to właśnie ona stworzyła makietę ducha dinozaura. Zanim trafiła do więzienia była praktykantką w muzeum paleontologicznym na Kostaryce, zajmowała się tam głównie oprowadzaniem turystów. Jej osoba zadebiutowała w serialu Co nowego u Scooby'ego? w odcinku Trójwymiarowa Demolka.

WyglądEdytuj

Jest to piękna, młoda, utalentowana, studentka o brązowych, długich, prostych włosach. Oczy jej są barwy czarnej. Ubrana jest w jasnoróżową bluzkę z długimi rękawami oraz w czerwoną, długą spódnicę. Na szyi podobnie jak Fred nosi apaszkę, tylko że w kolorze bladoróżowym. A całość dopełniają czerwone buty na obcasach.

OsobowośćEdytuj

Jest to z pozoru miła, spokojna i uczciwa dziewczyna, jednak pozory mylą. Tak naprawdę Heather jest chciwa, ponieważ chciała wraz z Luisem, zachować całe wydobywane nielegalnie złoto dla siebie.

HistoriaEdytuj

Trójwymiarowa DemolkaEdytuj

Podczas lekkiego trzęsienia ziemi uspokaja gości przebywających w muzeum. Wtedy też Armando Gutierrez poprosił ją o oprowadzenie naszych głównych bohaterów po terenie muzeum, zabrała ich m.in do sali związanej z księżycem oraz do opuszczonej kopalni, stamtąd za prośbą profesora Armando zaprowadziła ich do sali filmowej. Podczas gdy bohaterowie pracują w pracowni w muzeum szukając podejrzanych, wymieniają także i Heather.

Po raz ostatni widzimy ją podczas prezentacji Velmy, kiedy dziewczyna ujawnia wszystkie poszlaki i fakty a na sam koniec ujawnia sprawców, w tym Heather. Później dziewczyna wraz ze wspólnikiem trafia do więzienia.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki