FANDOM

James Fowler
Sprawa dla ptaków - James Fowler
Informacje podstawowe
Płeć Mężczyzna
Gatunek Człowiek
Kolor włosów Brązowy
Kolor oczu Czarny
Zajęcie Właściciel ptaka pokazowego
Występy
Debiut Sprawa dla ptaków!

James Fowler – właściciel pokazowej papugi Tiffany.

Historia

Przebrał się za wielką papugę i porwał swoją Tiffany dla pieniędzy z jej ubezpieczenia. Porwał ją z jej pokoju, roztrącił uciekając panią Blackbeak, pana Proofrocka i Spółkę, a potem schował się w pokoju Tiff, napisał na szybko do samego siebie literami wyciętymi z gazety ,,list z pogróżkami" (przyczepił do niego niechcący pióro Tiffany, co było poszlaką świadczącą o jego winie), pozbył się kostiumu, uwięził Tiffany w schowku w ścianie i udawał poszkodowanego. Nagle do pokoju wpadła Spółka, pani Blackbeak i pan Proofrock. Fowler udawał poszkodowanego i pokazał Spółce ,,list z groźbą". Velma znalazła pióro Tiffany za jedna z liter. James, by odwrócić od siebie podejrzenia, porwał na kawałeczki cały list pod pretekstem szukania wskazówek. Potem sztucznie się zamartwiał.

Następnym razem widzimy go gdy Velma zbiera wszystkich w pokoju Tiffany. Przedstawia ona tezę na temat tożsamości ptasiego potwora, mianowicie, że pan proofrock i pani Blackbeak mogliby go skądś skombinować i dostać pieniądze z ubezpieczenia Tiffany, które pozwoliłyby spłacić kredyt wzięty na ratowanie ich pokazu ptaków. Fowler znów udaje i napastliwie pyta ich, co z nią zrobili. jednak wtedy Velma mówi, że być może to Fowler chciał pieniądze z ubezpieczenia, a FRed chwyta go, żeby nie ,,odfrunął". James, złapany, mówi ,,i uszłoby mi to na sucho, gdyby nie wy".

Charakter

Wydaje się być miły i troskliwy, ale tak naprawdę jest wredny i chciwy. Zdolny nawet do porwania własnego pupilka domowego dla pieniędzy!

Wygląd

James jest średniej wysokości mężczyzną o brązowych włosach. On sam wygląda na 30 lat. Nosi złoty naszyjnik oraz zieloną koszulę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki