FANDOM

Janet Lawrence
Janet Lawrence
Informacje podstawowe
Imię i/lub nazwisko Janet Lawrence
Płeć kobieta
Gatunek człowiek
Kolor włosów czarny
Kolor oczu czarny
Zajęcie naukowiec
Głos w wersji oryginalnej Kimberly Brooks
Występy
Debiut Szansa kosmicznego szympansa

Janet Lawrence – znany naukowiec, zrobiła m.in doktorat z astrofizyki i biochemii, przed pójściem do więzienia zajmowała się projektem BIP, czyli badaniem istot pozaziemskich. Dodatkowo jednym z jej ważniejszych projektów, było badanie sztucznej inteligencji, ostatecznie za pracę z tym związaną otrzymała Nobla. To właśnie ona była przebrana za kosmitę, który rzekomo wykluł się z jaja znalezionego w próbce komety, pobranej przez Janet. Jej osoba zadebiutowała w serialu Co nowego u Scooby'ego? w odcinku Szansa kosmicznego szympansa.

Wygląd

Jest to ciemnoskóra kobieta o krótkich, czarnych włosach i oczach w tej samej barwie. Ubrana w niebieską koszulę pod którą znajduje się różowa bluzka oraz w fioletowe spodnie. Kobieta ta jak sama stwierdziła Daphne - nie dba o urodę w czasie pracy jak i od święta.

Osobowość

Kobieta ta jest w stanie zrobić wszystko by tylko nie musieć przyznać się do błędu, była nawet gotów nie dopuścić do startu promu kosmicznego. Wiemy też że ma lęk wysokości, przez co nie może brać udziału w podróżach kosmicznych, jednak specjalnie do tego celu szkoliła szympansa o imieniu Reggie.

Historia

[Jeżeli możesz i potrfisz proszę, uzupełnij ten tekst.]

Szansa kosmicznego szympansa

Pierwszy raz widzimy ją wieczorem kiedy to skanuje znalezione w próbce komety jajo pozaziemskiej istoty. W czasie tej czynności jajo eksploduje, a z jego wnętrza wyłania się mały, fioletowy kosmita. Przerażona kobieta wraz z pozostałymi pracownikami ucieka.

Jeszcze tego samego dnia w Centrum Podróży Kosmicznych zostają ogłoszone wyniki konkursu. Spośród dwóch finalistów; Velmy i Elliotta, zostaje wybrany zwycięzca. A jest nim Velma. Dziewczyna cieszy się z wygranej, jednak cieszy się jeszcze bardziej z możliwości poznania świetnego naukowca jakim jest właśnie Janet. Velma pokazuje zdjęcie kobiety swoim przyjaciołom, krótko po tym pojawia się Elliott. Chłopak nie może pogodzić się z przegraną dlatego zaczyna kłócić się z dziewczyną na temat jej projektu, uważa on bowiem że nie ma on żadnego sensu. Velma jednak wyjaśnia studentowi o co konkretnie chodzi w jej projekcie, ten nie chcąc przyznać się do błędu odchodzi oburzony. Zaślepiony złością chłopak wpada na panią Lawrence, nie zwracając na nią zbytnio uwagi rusza dalej. Kobieta podchodzi do tajemniczej spółki, podekscytowana jej obecnością Velma przedstawia ją pozostałym dodając czym aktualnie zajmuje się pani profesor. W czasie ich rozmowy pojawia się kosmita. Przez jego ponowne pojawienie się, lot promu kosmicznego zostaje odwołany, a sama baza zostaje zamknięta. Po tym wydarzeniu Janet opowiada naszym bohaterom o tym w jaki sposób istota pozaziemska znalazła się w Centrum Podróży Kosmicznych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki