FANDOM

Karmazynowa wiedźma
Scooby i Kiss Wiedźma.jpg
Informacje
Nazwa Karmazynowa wiedźma
Wielkość Duża
Kolor skóry Kremowy
Prawdziwa tożsamość Delilah Domino
Występy Scooby-Doo i Kiss: Straszenie na scenie
Głos w wersji oryginalnej Pauley Perrette
Głos w wersji polskiej Brygida Turowska

Karmazynowa wiedźma – Postać, która ma zamiar ukraść Kamień KISSterii i ożywić potwora - Destruktora. Zazwyczaj mówi: "Ja chcę kamień!".

WyglądEdytuj

Karmazynowa Wiedźma wygląda jak kobieta w zbroi. Jej twarz jest szara, oczy ma białe, a na głowie nosi czerwony hełm z szarymi elementami. Nosi czerwoną pelerynę, metalowy, szary biustonosz, na każdej ręce dwie czerwone i trzy szare, metalowe opaski, a na dłoni ma czarną rękawiczkę z otworami na palce. Zakłada też pas z polem magnetycznym z laboratorium Quest, który pozwala jej latać. Do pasa jest przypięta kolejna czerwona peleryna, pod którą znajduje się zbiornik z gazem. Nosi także czerwone, długie kozaki oraz czarne opaski na nogach.

Kto i dlaczego?Edytuj

Za wiedźmę przebierała się Delilah Domino. Wylano ją kiedyś z laboratorium, gdzie specjalizowała się w laserach do czarnych brylantów, takich jak kamień KISSterii. Chciała go ukraść i sprzedać konkurencyjnej firmie. Dziewczyna kradła Shandi Strutter składniki chemiczne potrzebne do mgiełki. Mgiełka wywoływała halucynacje. I oczywiście Uszłoby jej to na sucho, gdyby nie te wścibskie dzieciaki!.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki