FANDOM

Lena Dupree
Lena Dupree
Informacje podstawowe
Płeć kobieta
Gatunek człowiek/koci demon
Kolor włosów czarny
Kolor oczu brązowy
Powiązania Simone Lenoir i Jacques (pozostałe kocie demony)
Głos w wersji oryginalnej Tara Strong
Głos w wersji polskiej Joanna Borer
Rodzina
Stan cywilny panna[1]
Występy
Debiut Scooby Doo na Wyspie Zombie

Lena Dupree – postać drugoplanowa z filmu Scooby Doo na Wyspie Zombie. Ponad dwieście lat temu, razem z Simone Lenoir i z innymi wyznawcami kociego bóstwa, przybyła na Wyspę Zombie. Niestety, przybysze zostali zaatakowani na wyspie przez piratów; tylko Lena i Simone zdołały ujść z życiem. Aby zemścić się na piratach, zamieniły się w kocie demony, ale nie mogły już wrócić do dawnej postaci. Od tamtej pory podczas każdej pełni księżyca zmieniały się w demony, a resztę miesiąca spędzały jako ludzie. Sprowadzały też na wyspę turystów, z których wysysały krew, by móc przeżyć do kolejnej przemiany. Ostatecznie zostały pokonane przez Tajemniczą Spółkę.

Wygląd

Lena jest piękną, atrakcyjną, wysoką, szczupłą i młodą kobietą, o długich, czarnych włosach przepasanych czerwoną chustą. Posiada brązowe oczy, a jej usta pomalowane są czerwoną szminką. Dziewczyna ubrana jest w czerwono-fioletową, już odrobinę staromodną sukienkę. Część jej ubioru stanowi również biżuteria taka jak złote kolczyki w kształcie okręgu.

Galeria

Przypisy

  1. Jacques nazywał ją "Mademoiselle Lena", co tłumaczy się jako "panna (lub panienka) Lena".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki