FANDOM

Marta Fleach
Marta&Velma.jpg
Z Velmą
Informacje podstawowe
Pseudonim Woda z mięcha
Płeć kobieta
Kolor włosów ciemnobrązowe
Kolor oczu fioletowe
Zajęcie uczennica
Powiązania pan E (pracowała dla niego)
młoda Brygada Detektywów (była zastępstwem za Daphne)
Głos w wersji oryginalnej Linda Cardellini
Głos w wersji polskiej Monika Wierzbicka
Rodzina
Rodzice Winslow Fleach (ojciec)
Występy
Debiut Gdzie chadza Afrodyta? (rola marginalna)
Pozostałe występy lista

Marta „Woda z mięcha”[1] Fleach (ang. Marcy „Hot Dog Water” Fleach) – uczennica liceum w Kryształowym Zdroju. Jej ojciec prowadzi lunapark. Została dwukrotnie złapana na udawaniu potwora: raz przebrała się za Mantikorę, a raz za Czarną Lilith.

Osobowość i historiaEdytuj

Marta jest bystra i lubi się uczyć. Początkowo między nią a Velmą istniała silna rywalizacja, jednak, pracując razem dla pana E, zaprzyjaźniły się – do tego stopnia, że Velma wciągnęła ją do swojej Brygady jako zastępstwo za Daphne. Mimo że została niemalże wywalona z paczki po powrocie Daphne, Marta zachowała się szlachetnie wobec Velmy – jedynej przyjaciółki, jaką w życiu miała – oddając jej fragment dysku planisferycznego, który miała zdobyć dla pana E[2]. W odcinku Po drugiej stronie ginie, próbując powstrzymać Profesora Peryklesa i jego popleczników przed doścignięciem i zabiciem młodej Brygady Detektywów. W ostatnim odcinku, w alternatywnej rzeczywistości, jest żywa i przyjaźni się z Velmą.

Czarna Lilith.png

Jako Czarna Lilith (sama zdjęła maskę, gdy Velma zawołała ją po imieniu)

WystępyEdytuj

Scooby Doo i Brygada Detektywów:

PrzypisyEdytuj

  1. Złośliwe przezwisko, nadane jej w szkole, ponieważ wiecznie było od niej czuć mięso. W odcinku Groźba mantikory okazało się, że ona i jej ojciec próbują zaoszczędzić, używając do kąpieli wody, w której wcześniej gotowały się parówki.
  2. Noc na nawiedzonej górze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki