FANDOM

Melbourne O'Reilly
Melbourne O'Reilly 1.png
Informacje podstawowe
Imię i/lub nazwisko Melbourne O'Reilly
Płeć mężczyzna
Gatunek człowiek
Kolor włosów blond
Zajęcie podróżnik, szef działu wykopalisk
Głos w wersji oryginalnej Steve Blum
Głos w wersji polskiej Adam Bauman
Występy
Debiut Trójwymiarowa Demolka (Co nowego u Scooby'ego?)
Pozostałe występy Noc żywej mumii (Co nowego u Scooby'ego?)

Melbourne O'Reilly – znany i sławny australijski poszukiwacz przygód, jego zdjęcie – jak stwierdził Fred – widniało na okładce czasopisma Przygody Obieżyświata. Jest również szefem wykopalisk w muzeum należącym do Armanda Gutierreza. Zadebiutował w serialu Co nowego u Scooby'ego?, w odcinku Trójwymiarowa Demolka.

Wygląd

Melbourne O'Reilly jest wysokim, dobrze zbudowanym mężczyzną o krótkich, blond włosach i czarnych oczach. Ubiera się on zazwyczaj w sposób typowy dla podróżnika: na głowie nosi jasnobrązowy kapelusz z ozdobnym, czarnobrązowym paskiem. Podobnie jak Fred w niektórych seriach, nosi on apaszkę, tylko że w kolorze czarnym. Ubrany jest również w jasnobrązową koszulę trekkingową z krótkim rękawkiem, a do tego w krótkie spodenki w tej samej barwie sięgające mniej więcej do kolan. Całość dopełniają brązowe buty o grubych podeszwach, które w sam raz nadają się do długich, męczących podróży.

Osobowość

Jest on bardzo odważnym i pewnym siebie podróżnikiem. Możemy to wywnioskować m.in z wypowiedzi Freda w odcinku Trójwymiarowa Demolka; mówi on wtedy, iż O'Reilly, będąc w Amazonii, chwytał piranie gołymi rękoma. Nie bał się on również ryzyka związanego z zabraniem szkieletu El Ororozo, na którym ponoć ciążyła klątwa. Był on również jednym z podejrzanych; jego winę zasugerowała Daphne.

Historia

Trójwymiarowa Demolka

Widzimy go już na początku odcinka, kiedy to wraz ze swymi kompanami przedziera się przez dżunglę, prowadzony przez Luisa Cepedę. W końcu wszyscy docierają do miejsca, gdzie znajduje się szkielet El Ororozo. Melbourne od razu zaczyna znosić kości do samochodu. Jednak Luis ostrzega go, iż nad owym szkieletem ciąży klątwa i na każdego, kto choćby go tknie, spadnie zemsta ducha dinozaura. Jednakże mężczyzna go ignoruje i już po chwili pojawia się wspomniany wcześniej dinozaur. Ostatecznie wszystkim udaje się zabrać kości i uciec.

Następnie widzimy go w muzeum, kiedy to Armando oprowadza gości, którymi są główni bohaterowie, po budynku. Wtedy O'Reilly przedstawia się im, a przy okazji opowiada im historie związaną z kośćmi El Ororozo.

Kolejny raz widzimy go po tym, jak duch dinozaura zniszczył muzeum; pojawia się również Cepeda, który obwinia o te wszystkie nieszczęścia Melbourne'a. Ten by odkupić swe winy postanawia wytropić i schwytać owo zwierzę. Tajemnicza Spółka postanawia mu w tym towarzyszyć, więc cała szóstka udaje się do kopalni. Tam się rozdzielają i spotykają się ponownie dopiero po kolejnym ataku dinozaura.

Po raz ostatni widzimy go podczas prezentacji Velmy, kiedy dziewczyna ujawnia wszystkie poszlaki i fakty a na sam koniec ujawnia sprawców.

Noc żywej mumii

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki