FANDOM

Międzystanowe finały detektywów
Scooby Doo i Brygada Detektywów

[[File:|270px|center]]

Mystery Solvers Club State Finals title card

Tytuł oryginalny Mystery Solvers Club State Finals
Numer odcinka 14
Stany Zjednoczone Premiera w USA 3 maja 2011
Polska Premiera w Polsce 15 września 2011
Nawigacja
Poprzedni odcinek
Zew cykad
Następny odcinek
Dziki Ród

Międzystanowe finały detektywów – 14. odcinek serialu Scooby Doo i Brygada Detektywów.

Fabuła

Scooby jest chory i boi się, że nie pójdzie na Międzystanowe finały Detektyów. Po drobnej kłótni z Velmą zasypia.

Następnego dnia Scooby budzi się. Okazuje się, że jest zdrowy i Brygada Detektywów może iść na finały. Tam spotykają innych detektywów świata Hanna Barbera.

Niespodziewanie niejaki Lord Infernicus porywa wszystkich oprócz "pomagierów". Scooby i jego nowi przyjaciele muszą odnaleźć więźniów i pokonać nowego wroga.

W końcu Scooby budzi się i okazuje się, że to był tylko zły sen.

Ciekawostki

  • W odcinku cały czas występują bohaterowie seriali Jabberjaw, Kapitan Grotman i Aniołkolatki, The Funky Phantom oraz Szybki Buggy.
  • W śnie wszystkie postacie Tajemniczej Spółki mają oryginalny wygląd. Powstała więc teoria, że sen to wizja oryginalnego świata Hanna-Barbera, w którym miejsce mają wszystkie pozostałe media o Scooby Doo. Podważać tę teorię może fakt, że Fred mówi "... burmistrz, to mój ojciec", a w oryginalnym świecie tak nie było. Kolejne argumenty to pojawienie się Angeli Dynamit, oraz fakt, że Scooby nie rozpoznał Buggy'ego.
Odcinki serialu Scooby Doo i Brygada Detektywów

Więcej z Fandomu

Losowa wiki