FANDOM

Mitchell Simons
Mitchell Simons
Informacje podstawowe
Pseudonim Mitchell ze stacji benzynowej
Płeć Mężczyzna
Gatunek Człowiek
Kolor włosów Brązowy
Kolor oczu Czarny
Zajęcie Pracownik stacji benzynowej[1]
Powiązania Duch Eliasa Kingstona - udawał go
Głos w wersji oryginalnej Chord Overstreet
Głos w wersji polskiej Mateusz Weber
Rodzina
Rodzice Joe Simons (ojciec, rzecz jasna)
Występy
Debiut Wyluzuj, Scooby-Doo!: Studencka zagadka
Pozostałe występy Wyluzuj, Scooby Doo!: Saga o potworze z bagien (wspomniany)

Mitchell Simons – pracownik stacji benzynowej, syn ochroniarza na Uniwersytecie Kingstona, Joego Simonsa. Nie został przyjęty do owego uniwersytetu więc razem ze swoim ojcem wymyślił spisek z duchem założyciela uniwerku.

Historia

Najprawdopodobniej przed akcją odcinka Studencka zagadka starał się o przyjęcie do Uniwersytetu Kingstona, ale nie udało mu się i musiał pracować na stacji benzynowej.

Moment Demaskacji

W czasie, kiedy dzieję się akcja odcinka, Daphne wjeżdża Wehikułem Tajemnic na jego stację i rzuca mu głupi tekst za pomocą pacynki, ale on się tym nie przejmuje. Dla Spółki wydaje się być miły i wskazuje detektywom drogę do uniwerku.

Następnie widzimy go dopiero wtedy, gdy Fred zdejmuje jego maskę. Wtedy wyjaśnia cały spisek, po czym wraz ze swoim ojcem próbuje uciec, ale łapią ich policjanci.

Osobowość

W pracy wydaje się być miłym, porządnym gościem który chętnie pomaga, co widzimy kiedy wskazuje Spółce drogę do uniwerku. W rzeczywistości jednak kieruje nim pragnienie zemsty na pracownikach uniwersytetu ponieważ nie przyjęli go do owej szkoły (przez brak tzw. "Kingstońskich genów").

Wygląd

Mitchell jest dość wysokim, brązowowłosym mężczyzną (starał się o przyjęcie do uniwersytetu, więc musi być dorosły) z zarostem na twarzy. Nosi strój pracownika stacji benzynowej.

Galeria

Przypisy

  1. Został aresztowany więc najprawdopodobniej stracił tę pracę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki