FANDOM

Pusto tu
Trochę tu pusto, nie sądzisz?
Nie wierz włanym oczom
Na fali
Wielka woda
Tytuł oryginalny

Don't Believe What You See!

Ilość stron {{{ilość_stron}}}
Autor tekstu Paul S. Newman
Autor szkicu Don Perlin
Tusz nałożył(a) Don Davis
Litery John Costanza
Kolorował(a) Paul Becton
Nawigacja
Poprzedni komiks w tomie
Opętany Halibut (Na fali, Wielka woda)
Następny komiks w tomie
Na pastwę pastwiska (Na fali)
Zaginiony skarb piratów (Wielka woda)

Nie wierz własnym oczom – szósty komiks z tomu Na fali.

Zarys fabuły

Tajemnicza Spółka, zaproszona przez panią Worthmore, przybywa na pokaz sztuk magicznych Mistrza Illussio. Zabawa jest przednia, nawet Scooby bierze udział w jednej z iluzji (w której to znika, a na jego miejscu pojawia się szczeniak). Do ostatniej sztuczki magik wykorzystuje cenny diadem pani Worthmore, który to miała przekazać na cele dobroczynne. Niestety, sztuczka okazuje się zwykłą kradzieżą, a sam Illussio i jego asystentki znikają bezpowrotnie. Brygada rozpoczyna poszukiwania. Tuż obok budynku znajdują wylany płyn hamulcowy (prawdopodbnie z auta magika) i taksówką (Wehikuł Tajemnic został zaparkowany zbyt daleko) wyruszają w pościg. Trafiają do portu, gdzie znajduje się łódź o nazwie "Illussio". W ostatniej chwili wskakują do zaczepionej przy burcie łodzi ratunkowej i stamtąd wspinają się na pokład. Niestety, dostrzega ich jedna z asystentek Illussio, o czym od razu informuje magika. Ten za pomocą specjalnego urządzenia sprawia, iż statek "nawiedzają" piraci i potwory morskie. Całe szczęście Velma znajduje race świetlne, za pomocą których wzywa na pomoc policję. W tym czasie Daphne maluje Scooby'ego specjalną fluoroscencyjną farbą, dzięki której pies upodabnia się do potwora. W nowym "wydaniu" Scooby rusza w pościg za MIstrzem Illussio i jego asystentkami, aż w końcu ci trafiają w ręce Tajemniczej Spółki. Okazuje się, że Mistrz Illusio jest fałszywy, a prawdziwy magik wciąż jest zamknięty w jednym z rekwizytów użytych podczas przedstawienia (asystentki Illussio współpracowały ze złodziejem).

Postacie

Miejsca akcji

  • Pokaz sztuk magicznych Mistrza Illussio
  • Port
  • Statek

Podejrzani i sprawcy

Podejrzany Motyw/Powód
- -
Sprawca Motyw
Złodziej przebrany za Mistrza Illussio

Asystentki Mistrza Illussio

Aby niepostrzeżenie ukraść diamentową tiarę pani Worthmore.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki