FANDOM

Spoiler
Zamknij oczęta, Velmo!
Tu znajdują się spoilery. Jeśli nie chcesz zepsuć sobie niespodzianki – lepiej nie czytaj.
Noc w muzeum
Scooby Doo, gdzie jesteś?

What a Knight for a Night

Noc w muzeum

Tytuł oryginalny What A Night For A Knight
Numer odcinka 1
Stany Zjednoczone Premiera w USA 13 września 1969
Nawigacja
Następny odcinek
Scooby-Doo na tropie

Noc w muzeum – pierwszy odcinek pierwszego sezonu serii Scooby Doo, gdzie jesteś?.

Streszczenie fabuły

Tajemnicza Spółka znajduje opuszczoną, otwartą ciężarówkę ze zbroją na miejscu kierowcy. Detektywi postanawiają odwieźć ją do muzeum miejskiego, gdzie – jak sądzą – miała zostać dostarczona. Niedługo potem dowiadują się, że Czarny Rycerz ożywa podczas każdej pełni księżyca – jak tej nocy, gdy go znaleźli. Okazuje się też, że owej nocy zaginął Jameson Hyde White, angielski profesor archeologii, który wcześniej kierował ciężarówką... W tej sytuacji Spółka rozpoczyna śledztwo.

Podejrzani i sprawcy

Podejrzany Motyw/Powód
Pan Wickles To właśnie on opowiedział Spółce legendę o Czarnym Rycerzu.
Sprawca Motyw
Pan Wickles przebrany za Czarnego Rycerza

Jego dwaj pracownicy

Aby ukryć swoją operację fałszowania dzieł sztuki.

Błędy i ciekawostki

  • W scenie, gdy kustosz stoi obok zbroi Czarnego Rycerza (okazało się pod koniec, że to właśnie on się za niego przebierał), ktoś znajduje się w środku i porusza oczami.
  • W chwili, gdy rycerz jest za Daphne, najpierw nie ma pióra na hełmie, a potem ma.
  • Niektóre fragmenty z odcinka zostały wykorzystane w czołówce (intrze) serialu np. scena z biblioteki.

Galeria

Odcinki serialu Scooby Doo, gdzie jesteś?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki