FANDOM

Spoiler
Zamknij oczęta, Velmo!
Tu znajdują się spoilery. Jeśli nie chcesz zepsuć sobie niespodzianki – lepiej nie czytaj.
Płaczący Klaun
Scooby Doo i Brygada Detektywów

[[File:|270px|center]]

PK

Tytuł oryginalny The Night the Clown Cried
Numer odcinka 27
Stany Zjednoczone Premiera w USA 30 lipca 2012
Polska Premiera w Polsce 10 września 2012
Nawigacja
Poprzedni odcinek
Tajemnica Dziwoląga
Następny odcinek
Dom na kurzych nogach

Płaczący Klaun – 27. odcinek serialu Scooby Doo i Brygada Detektywów.

Fabuła

Zły człowiek-niemowlę terroryzuje Kryształowy Zdrój. Tajemnicza postać każe nowej pani burmistrz zebrać z powrotem młodą Brygadę Detektywów i mówi, że Scooby jest na jakieś farmie. Tymczasem Scooby próbuje dać nogę z farmy, ale gospodarz mu na to nie pozwala. Kiedy Scooby po raz kolejny próbuje uciec, Janet znajduje go i zabiera swoim samochodem. Następnie Scooby, który (nie wiadomo jakim cudem) zwędził czołg, pomaga Kudłatemu zwiać ze szkoły wojskowej, a potem zabierają ze sobą Freda, który nadal szuka swych biologicznych rodziców. Fred obiecuje przyjaciołom pomóc złapać Płaczącego Klauna, ale zaznacza, że potem znów ruszy na poszukiwanie rodziców. Dotarłszy do swojego rodzinnego miasta, Scooby, Kudłaty i Fred natykają się na Płaczącego Klauna. Fred chce go powstrzymać, ale klaun zaczyna go gonić. Nagle Fred zostaje złapany w jakąś sieć, przez co klaun gubi jego trop. Z pułapki uwalnia Freda tajemnicza postać, którą okazuje się być Velma. Scooby i Kudłaty, którzy myślą, że Fred ma kłopoty, próbują zaatakować, lecz Velma robi zgrabny unik, po czym ujawnia im swoją tożsamość. Trochę później, podczas rozmowy na pobliskim wzgórzu, Velma pokrótce przedstawia chłopakom historię ataków Płaczącego Klauna. Fred stwierdza, że wobec tego muszą odzyskać jeszcze Daphne, ale Velma mówi, że z tym może być kłopot.

Niedługo potem widzą Daphne w restauracji z jej nowym chłopakiem – Baylorem Hotnerem. Zobaczywszy to, Fred podbiega bliżej. Wychodząc z lokalu, Daphne i Baylor spostrzegają Freda (Daphne go nie poznaje lub tylko udaje) i dają mu batonik. Następnie Scooby, Kudłaty, Velma i Fred jadą do ratusza, by razem z mieszkańcami miasta porozmawiać o złapaniu Płaczącego Klauna, ale jest tam też Płaczący Klaun, który żąda pięciu milionów dolarów okupu oraz detonuje bombę pieluchową, co sprawia, że wszyscy uciekają. Następnie 80% Brygady udaje się do domu Daphne, by namówić ją do powrotu, ale ona odmawia. Fred jest pewien, że tylko udaje i wróci do Brygady. Następnie młodzi detektywi zastawiają pułapkę w dzielnicy, której Płaczący Klaun jeszcze nie napadł, lecz nie udaję się im go złapać bez pomocy Daphne. Płaczący Klaun ucieka i rzuca bombę do sklepu z fajerwerkami. Brygada (a przynajmniej Fred) traci nadzieję, że bez Daphne cokolwiek może się udać.

Wystąpili

Lokalizacje

Odcinki serialu Scooby Doo i Brygada Detektywów

Więcej z Fandomu

Losowa wiki