FANDOM

Pan Proofrock
Sprawa dla ptaków - Pan Proofrock
Informacje podstawowe
Płeć Mężczyzna
Gatunek Człowiek
Kolor włosów Brązowy
Kolor oczu Czarny (za okularami)
Zajęcie Organizator pokazu ptaków
Powiązania Pani Blackbeak - współpracowniczka
Występy
Debiut Sprawa dla ptaków!

Pan Proofrock - jeden z organizatorów pokazu ptaków, wraz z panią Blackbeak.

Historia

Na jednym z jego pokazów ptaków, największa atrakcja Tiffany została porwana przez papugę giganta. On, pani Blackbeak i Tajemnicza Spółka wpadli do pokoju pana Fowlera, gdy jego papuga została skradziona. Następnym razem widzimy go dopiero gdy wraz z panią Blackbeak, Velmą i Daphne przybiega na miejsce gdzie Fred, Kudłaty i Scooby spadli z labiryntu znajdującego się na poddaszu. Wtedy pyta on chłopców, czy nim im się nie stało i czy wszyscy są cali. Daphne pokazuje dowody które znalazła Velma - zielone piórko papugi giganta i czerwone piórko Tiffany.

Następnie wszyscy się zebrali w pokoju Tiffany. Velma przedstawiła jedną ze swoich tez na temat prawdziwej tożsamości potwora - pani Blackbeak i pan Proofrock mogli porwać Tiffany aby pieniądze z ubezpieczenia wykorzystać do spłacenia kredytu wziętego aby pozwolił utrzymać pokaz ptaków. Oburzony pan Fowler pyta, co z nią zrobili, na co pan Proofrock odpowiada że to nie oni a pani Blackbeak że nigdy by tego nie zrobili. Velma przedstawia jednak inną koncepcję, która okazuje się prawdziwa. To James Fowler porwał Tiffany aby dostać pieniądze z ubezpieczenia. Na koniec pan Proofrock przyznaje Tiffany pierwsze miejsce w konkursie, a pani Blackbeak patrzy na to zauroczona.

Charakter

Jest miłym, troskliwym mężczyzną z poczuciem humoru.

Wygląd

Jest to mężczyzna w średnim wieku, niski i przysadzisty. Nosi okrągłe okulary i ma wąsy. ma także brązowe włosy i nosi czarny garnitur, pod nim koszulę z kołnierzem i czerwoną muszkę. Ma bardzo wydajny podbródek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki