FANDOM

Pani Blackbeak
Sprawa dla ptaków - Pani Blackbeak.png
Informacje podstawowe
Płeć Kobieta
Gatunek Człowiek
Kolor włosów Czarny
Kolor oczu Czarny
Zajęcie Organizatorka pokazu ptaków
Powiązania Pan Proofrock - współracownik
Występy
Debiut Sprawa dla ptaków!

Pani Blackbeak - jedna z organizatorów pokazu ptaków, razem z panem Proofrockiem.

Historia Edytuj

Na jednym z jej pokazów ptaków, największa atrakcja Tiffany została porwana przez papugę giganta. Ona, pan Proofrock i Tajemnicza Spółka wpadli do pokoju pana Fowlera, gdy jego papuga została skradziona. Gdy ten się zamartwiał, ona powiedziała mu żeby się nie przejmował bo Spółka się zajmie sprawą porwania. Następnym razem widzimy ją dopiero gdy warz z panem Proofrockiem, Velmą i Daphne przybiega na miejsce gdzie Fred, Kudłaty i Scooby spadli z labiryntu znajdującego się na poddaszu. Wtedy pyta ona chłopców, czy nim im się nie stało i czy wszyscy są cali. Daphne pokazuje dowody które znalazła Velma - zielone piórko papugi giganta i czerwone piórko Tiffany.

Następnie wszyscy się zebrali w pokoju Tiffany. Velma przedstawiła jedną ze swoich tez na temat prawdziwej tożsamości potwora - pani Blackbeak i pan Proofrock mogli porwać Tiffany aby pieniądze z ubezpieczenia wykorzystać do spłacenia kredytu wziętego aby pozwolił utrzymać pokaz ptaków. Oburzony pan Fowler pyta, co z nią zrobili, na co pan Proofrock odpowiada że to nie oni a pani Blackbeak że nigdy by tego nie zrobili. Velma przedstawia jednak inną koncepcję, która okazuje się prawdziwa. To James Fowler porwał Tiffany aby dostać pieniądze z ubezpieczenia. Na koniec pan Proofrock przyznaje Tiffany pierwsze miejsce w konkursie, a pani Blackbeak patrzy na to zauroczona.

Charakter Edytuj

Pani Blackbeak to troskliwa i miła kobieta. Zrobi wszystko, by ocalić swoją imprezę.

Wygląd Edytuj

Jest kobietą w dość średnim wieku, wygląda na ok. 40 lat. Jest wysoka i szczupła. Ma czarne, krótkie włosy, które zaczesane są do góry, nosi czerwone kolczyki i czarny naszyjnik. Ma na sobie także czerwoną sukienkę oraz czerwone buty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki