FANDOM

Disambig-icon.pngJeśli chodziło Ci o postać z serialu Scooby Doo i Brygada Detektywów, zajrzyj do hasła Angie Dinkley.
Pani Dinkley
Dinkley
Państwo Dinkley
Informacje podstawowe
Płeć kobieta
Kolor włosów brązowe
Głos w wersji oryginalnej B.J. Ward
Rodzina
Stan cywilny mężatka
Mąż pan Dinkley
Dzieci Velma[1] i Madelyn[2]
Występy
Debiut Robot jest wśród nas (Szczeniak zwany Scooby Doo)

Pani Dinkley – mama Velmy i Madelyn. Jest wyższa od swojego męża, a z twarzy przypomina Velmę[1]. Jeśli chodzi o sprawy szkolno-naukowe, jest wymagająca[3][1], ale kocha swoje córki i bardzo się o nie troszczy[4] – być może jest nawet trochę nadopiekuńcza[5].

Wybrane cytaty

Velma: Tak się martwiłam, że sprawię wam zawód.
Pani Dinkley: Niepotrzebnie, skarbie. Bez względu na okoliczności, my zawsze cię zrozumiemy.

Galeria

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 Szczeniak zwany Scooby Doo, odc. Robot jest wśród nas.
  2. Scooby-Doo: Abrakadabra-Doo
  3. Velma bała się, że mama i tata nie wybaczą jej tego, że została zawieszona z powodu podejrzenia o kradzież.
  4. W serialu Co nowego u Scooby'ego?, w odcinku Wampir kontratakuje, Velma, pełniąc funkcję żywej przynęty, wymamrotała z niezadowoleniem, że „jej mama dostałaby zawału serca” – naturalnie, gdyby o tym wiedziała.
  5. W filmie Scooby-Doo: Abrakadabra-Doo zadzwoniła do Velmy i kazała jej sprawdzić, czy Madelyn nic nie grozi w związku z gryfonem, grasującym w okolicy szkoły. Dowiedziawszy się o tym, Madelyn orzekła krótko: „Mama histeryzuje”.