FANDOM

Panna Mgiełka
Panna Mgiełka i Carla.png
Informacje podstawowe
Płeć kobieta
Gatunek człowiek
Kolor włosów blond
Kolor oczu czarny
Zajęcie zawodowy morderca
Rodzina
Dalsi krewni Carla (pies)
Występy
Debiut Więcej fondue dla Scooby Doo

Panna Mgiełka – wspólniczka docenta Phibesa, właścicielka Carli z serialu Kudłaty i Scooby Doo na tropie. Wystąpiła w odcinku Więcej fondue dla Scooby Doo.

Wygląd

Jest to młoda, szczupła, blond włosa kobieta o czarnych oczach. Ubrana jest w niebieską bluzkę z dużym dekoltem, na którą założona jest niebieska, zakończona białym futrem kurtka. Mgiełka nosi również, dopasowane do górnej części ubioru, niebieskie spodnie. Na dłoniach zaś ma założone futrzane rękawiczki, bez palców, z dwoma pomponami po bokach. W jednej z rękawic znajduje się coś w rodzaju komunikatora. Kobieta często nosi ze sobą niebieską, futrzaną torebkę w ciemno niebieskie kropki.

Charakter

Według danych z komputera Phibesa jest ona najlepszym zawodowym mordercą w Szwajcarii. Choć wraz z Carlą zdaje się tworzyć zgrany duet, Carla często ignoruje jej polecenia i robi wszystko po swojemu. Panna Mgiełka jest silną kobietą zdolną przeciąć drzewo na pół jednym rzutem siekiery. Sam docent Phibes stwierdził iż - te dwie to istne diablice z kucykami.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki