FANDOM

Papuga gigant
Sprawa dla ptaków - Papuga gigant
Informacje
Nazwa Papuga gigant
Wielkość Duży
Kolor piór Zielone i żółte
Prawdziwa tożsamość James Fowler
Występy Sprawa dla ptaków!

Ta wielka papuga porwała Tiffany. Okazało się, że porywaczem był sam właściciel Tiff, James Fowler.

Historia

Na początku komiksu, papuga porwała Tiffany z jej pokoju. Fowler, przebrany za nią, wbiegł do jej pokoju, nakleił na szybko list z pogróżkami, schował kostium i udawał ofiarę, gdy pani Blackbeak, Spółka i pan Proofrock wpadli do jego garderoby. Potem szpiegował Daphne i Velmę, gdy szukały poszlak, a chłopaki z Tajemniczej Spółki natknęli się na niego w labiryncie na poddaszu. Tam gonili go, labirynt był także do przejścia przez czytającego. Jednak, gdy Fred miał się na niego rzucić i go złapać potwór sfrunął na dół, przez co Fred wpadł na żarłoków i wszyscy troje spadli na ziemię. Chwilę później przybiegły niewczyny z panią Blackbeak i panem Proofrockiem i pokazały wskazówki które znalazły.

Kto i dlaczego

Velma zebrała wszystkich i ujawniła dwie koncepcje dotyczące sprawców. Jedna z nich była o tym, że pan Proofrock i pani Blackbeak mogli potrzebować pieniędzy z ubezpieczenia aby spłacić kredyt na pokaz ptaków. Gdy jednak Proofrock i Blackbeak się wypierają, Velma pokazuje drugą koncepcję - tą prawdziwą - że potworem okazał się sam właściciel Tiffany - James Fowler. James chciał wyłudzić pieniądze z ubezpieczenia, dlatego porwał własną papugę. Pierwszą poszlaką było zielone pióro, które podczas porwania Tiffany zgubiło monstrum. Pochodziło ono z upierzenia potwora. Druga wskazówka natomiast było czerwone pióro zgubione przez Tiffany przyczepione do listu z pogróżkami rzekomo ,,,wysłane" panu Fowlerowi. To dało Velmie do zrozumienia, że Tiffany musi być w pobliżu. Następnie, gdy jakiś mężczyzna na pokazie pokazał im, że stwór zgubił klatkę Tiffany z czerwonym piórem i zielonym piórem w środku, wszystko ułożyło się w logiczną całość.

Charakter

Potwór jest zarozumiały, silny i brutalny. Potrafi bardzo dobrze się wspinać, co zauważył nawet Kudłaty.

Wygląd

Jest to olbrzymia papuga z masywnym dziobem w którym znajduje się mnóstwo ostrych zębów i jęzor. Pod skrzydłami ma schowane ręce z trzema palcami i szponami. Nogi także mają po trzy palce i ostre szpony.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki