FANDOM

Pieszczoch Psiak
Pieszczoch Psiak i Komandor Kiks.png
Scooby jako Pieszczoch Psiak (z Kudłatym w roli Komandora Kiksa)
Informacje podstawowe
Płeć samiec
Gatunek postać z komiksu/alter ego
Zajęcie superbohater
Powiązania Komandor Kiks (właściciel)
Scooby Doo (wielki fan)
Głos w wersji polskiej Ryszard Olesiński
Występy
Debiut Drab, który mój komiks skradł
Pozostałe występy lista

Pieszczoch Psiak (ang. Mellow Mutt) – alter-ego Scooby'ego w czasach młodości.

HistoriaEdytuj

Historia Pieszczocha Psiaka rozpoczyna się w odcinku Drab, który mój komiks skradł. W tym odcinku wraz z Komandorem Kiksem pojedynkował się w salonie prasowym z Doktorem Rechotem, który dokonywał kradzieży egzemplarzy komiksu o nim i jego przygodach. Walczył z Piratem Bródką, który usiłował przegonić gospodarzy z domu (odc. Duch, który wpada na kolację). W odcinku Opowieść wyssana z kijka uratował mieszkańców Spokoville przed Duchem Totemu.

W odcinku Powrót komandora Kiksa pokonał usiłującego zniszczyć jego pana kosmitę. Bronił hali sportowej przed Krowim Zapaśnikiem (odc. Maniacy zapasów). W odcinku Gniew Kelnerusa uratował z rąk Kelnerusa uroczą damę w opałach i całe miasto.

CharakterystykaEdytuj

Pieszczoch Psiak jest postacią poboczną i zarazem alter-ego Scooby'ego w serialu Szczeniak zwany Scooby Doo. Jest dzielnym pomocnikiem Komandora Kiksa. Zadaniem obu bohaterów jest pokonywanie czarnych charakterów, ratowanie ludzkości oraz ochrona swojego rodzinnego miasta - Spokoville - przed siłami zła i niesprawiedliwości. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku Drab, który mój komiks skradł.

WyglądEdytuj

Pieszczoch Psiak, pomocnik Komandora Kiksa, wygląda jak Scooby Doo przed transformacją. Ma brązową sierść w czarne plamki. Jego strój jest biało-żółto-niebieski. Strój superbohatera uzupełniają: niebieska peleryna, niebieskie gogle i dwie pary niebieskich butów. Uzbrojony jest między innymi w lasery i liny w sprayu.

Występy Edytuj

Szczeniak zwany Scooby Doo:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki