FANDOM

Porto
Porto
Informacje podstawowe
Płeć samiec
Gatunek osioł
Kolor włosów brązowy
Kolor oczu czarny
Występy
Debiut Teatr zagłady

Porto – osiołek, maskotka Fraternitas Mysterium. Zatopił część Kryształowego Zdroju.

Wygląd

Był to osioł, ciało jego pokrywało krótkie, brązowe futro z ciemniejszymi elementami przy oczach. Czubek głowy zwierzęcia został ogolony, tak aby imitować styl uczesania stosowany przez typowych mnichów.

Historia

Zwierzę przybyło do Kryształowego Zdroju wraz z pozostałymi członkami grupy Fraternitas Mysterium. Tam mnisi spotkali konkwistadora, opowiedział on im o historii wielkiego zła po czym jego umysł zmąciło szaleństwo, a on sam zniknął w mrokach nocy. Pozostawiając za sobą jedynie dwa tajemnicze fragmenty dysku planisfery. Grupę także ogarnęła obsesja na ich punkcie, wkrótce potem zrozumieli że była to robota złego i mnisi postanowili zniszczyć kawałki dysku, by wyrwać siebie i miasto spod władzy złego, który jednak im na to nie pozwalał. Zły Anunaki zmanipulował Porto, przez co ten zapragnął zniszczyć miasto. Gdy mnisi dowiedzieli się o jego planie przegnali zwierzę na bagna za miastem, które zamieszkiwały aligatory. Drapieżniki szybko pożarły osła, jednak Gabriello udało się odzyskać kawałek dysku planisfery, który zabrał ze sobą Porto.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki