FANDOM

Profesor Perykles
Perykles
Informacje podstawowe
Płeć samiec
Gatunek papuga
Kolor włosów brak; posiada fioletowe i białe pióra
Kolor oczu zielony
Powiązania Brygada Detektywów
Głos w wersji oryginalnej Udo Kier
Głos w wersji polskiej Grzegorz Pawlak
Występy
Debiut Legenda Alicji Maj (na zdjęciu)
Pozostałe występy lista

Profesor Perykles – papuga, były najlepszy przyjaciel Ricky'ego Owensa i dawna maskotka pierwszej Brygady Detektywów z Kryształowego Zdroju. Jego odpowiednikiem w nowej Brygadzie jest Scooby. Z czasem stał się kryminalistą i planuje zniszczyć Kryształowy Zdrój.

Młodość

Perykles w latach 30 XX w., przed dołączeniem do pierwszej Brygady Detektywów, poznał Abigail Gluck.Zaczęli razem współpracować Abigail Gluck z jego pomocą stworzyła Kriegstaffeboty.

W swojej papuziej młodości, lecąc wylądował na drzewie w ogródku Ricky'ego Owensa, zwichnął wtedy skrzydło. Ricky przygarnął go, a później zostali najlepszymi przyjaciółmi.

Scooby Doo i Brygada Detektywów

Sezon pierwszy

Tu dodaj szczegóły.

Sezon drugi

W drugim sezonie Perykles i Pan E łączą siły. Perykles wprowadza się do podziemnej kryjówki Pana E w Destroido. Mając do dyspozycji laboratoria oraz wybitnych naukowców, z łatwością knuje nowe plany.

Po Nibiru

Profesor Perykles zamieszkał z Rickym Owensem i Cassidy Williams, którzy stali się małżeństwem i pomaga im reklamować w telewizji ich firmę Creationex. Wygląda tak samo jak wtedy, kiedy był w Brygadzie Detektywów, z wyjątkiem braku blizny przechodzącej przez dawniej ślepe, a obecnie zdrowe oko. W starym świecie był egoistyczny i brutalny, i chciał zapanować nad światem lub może nawet go zniszczyć. Natomiast w świecie po Nibiru stał się przyjacielski i dobroczynny, oraz zaczął wykorzystywać swoją inteligencję do dbania o środowisko i innych dobrych celów.

Występy

Scooby Doo i Brygada Detektywów

Galeria