FANDOM

Renaldo Potwornicki
Renaldo
Informacje podstawowe
Imię i/lub nazwisko Renaldo Potwornicki
Płeć Mężczyzna
Gatunek Upiór
Kolor oczu Zielone
Zajęcie Performer karnawałowy
Powiązania Rex (pupil domowy?)
Rodzina
Stan cywilny Żonaty
Rodzice Babcia Mrozia[1]
Żona Blanca Potwornicka
Dalsi krewni Mały Potwornicki (być może syn)
Występy
Debiut Skowyt strachu w rodzinie
Pozostałe występy Nawiedzone przyjęcie

Renaldo Potwornicki – właściciel karnawału i głowa rodziny Potwornickich.

Historia

Skowyt strachu w rodzinie

On i jego żona wezwali Tajemniczą Spółkę w związku z tajemniczymi duchami w ich domu. Spółka początkowo wzięła ich (i resztę rodziny) za straszydła, i uciekała przed nimi po całym domu. W końcu jednak, gdy wszyscy Potworniccy zeszli się na kolację, Fred zarzucił na nich siatkę. Spytał ich ostro, co zrobili z Potwornickimi, jednak ci wpadli w śmiech tłumacząc, że właśnie oni to Potworniccy. Mały Potwornicki wyjaśnił, że Renaldo i Blanca dzwonili do Spółki aby ci pomogli w złapaniu widmowych sprzedawców nieruchomości. Chwilę później pojawiają się właściwe straszydła, a Scooby uciekając przed nimi wpada na Blancę, która wylewa zupę na deweloperów zmywając z nich fosforyzującą farbę. Potworami okazują się zwykli sprzedawcy nieruchomości, którzy chcieli odstraszyć potwornickich od ich domu aby móc go sprzedać. Później Potworniccy zaprzyjaźniają się ze Spółką, a Renaldo nawet zaprasza ich na obiad. Zapytany przez Kudłatego, co będzie do jedzenia, odpowiada że zupa krem z muchomorów i gulasz pajęczy, co skłania detektywów do ucieczki. Renaldo ocenia dzieciaki jako ,,jakieś dziwne".

Nawiedzone przyjęcie

Ta sekcja jest niekompletna (lub wręcz pusta). Uzupełnij ją, jeśli możesz.

Charakter

Jest bardzo przyjaźnie nastawiony. Gdy Spółka wzięła go za potwora, nawet się tym nie przejął i im wybaczył. W Nawiedzonym przyjęciu zachowuję się trochę dziecinnie. Chce zostać detektywem, ale nie bardzo mu to wychodzi.

Wygląd

Jest upiorem o szarej karnacji i zielonych oczach. Jest łysy. Nosi granatowy garnitur, białą chustkę na szyi oraz czerwoną czapkę w stylu tureckich mnichów.

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki