FANDOM

Rick
Pradawnym skarbem Zatarian jest....png
Informacje podstawowe
Płeć Mężczyzna
Gatunek Człowiek
Kolor włosów Siwe
Kolor oczu Czarne
Powiązania Zatari
Głos w wersji oryginalnej John Viener
Głos w wersji polskiej Zbigniew Konopka
Rodzina
Dalsi krewni Zatari
Występy
Debiut Wyluzuj, Scooby-Doo!: Kurczak i chojrak

Rick – ostatni żyjący człowiek z plemienia Zatari.

HistoriaEdytuj

Dawno, dawno temu, ponad 200 lat od bieżącej chwili, żyło sobie plemię Zatari. Rick był jednym z nich. Jednak pewnego dnia plemię po prostu... zaginęło? Od tej chwili jedynymi znanymi przedstawicielami owego plemienia byli właśnie Rick i czczony przez niego kurczak Larry.

Gdy pierwszy raz go widzimy, upiornie wynurza się z upiornej ciemności z upiornym tekstem "Cześć". Wyjaśnia przyjaciołom kim jest, po czym rzuca teksty[1] i znów znika.

Drugi raz go widzimy, gdy detektywi już mają duże posunięcia w śledztwie, wystawia głowę przez ścianę, jednak ku jego ubolewaniu nikogo to nie obchodzi dlaczego.

Potem widzimy go kiedy zjeżdża ze zjeżdżalni prosto w momencie zdemaskowania Chucka Magnuma. Kiedy się dowiaduje, że Chuck przebrał się za ducha aby znaleźć i zagarnąć dla siebie skarb Zatarian, Rick ukazuje wszystkim prawdziwy skarb Zatarian: kurczaka o imieniu Larry. Jego imię też "trudno" wymówić.

Na samym końcu jest widoczny, kiedy detektywi rozmawiają o przygodzie, a on wychyla się zza fotela razem z Larrym i mówi "Dokładnie. Powtórz to?"

CharakterEdytuj

Rick jest dość poważnym człowiekiem o troszeczkę wygórowanym mniemaniu o sobie i Zatari.

WyglądEdytuj

Rick jest bardzo starym, bo przynajmniej dwustuletnim, troszeczkę przygarbionym człowiekiem z długą, siwą brodą i włosami z tyłu głowy opadającymi aż do karku. Ubiera się jedynie w zwierzęce futro narzucone na plecy niczym peleryna oraz w płócienne majtki. Nosi ze sobą kijek zwieńczony imitacją głowy kurczaka.

CiekawostkiEdytuj

  • Jeśli Zatarian ostatnio widziano 200 lat temu, to Rick, nawet jeśli w chwili zaginięcia Zatari był bobasem, musiał mieć teraz aż 200 lat!

CytatyEdytuj

Fred: No więc, Rick, szukamy mojego kumpla, Chucka Magnuma. Może go widziałeś?

Rick: Nie. Nie "Rick". To jest "Rick".
Fred: Rick.
Rick: Rick.
Fred: Rick.
Rick: Rick.
Fred: Rick.

Rick: Nie, to jest R... Dobrze, niech już będzie "Rick".
  • Opis: Pierwsza konfrontacja.
Rick: I pamiętajcie...Człowiek widzi tylko dwie drogi, ale kurczak aż trzy. (oddala się i znika w cieniu)

Fred: Rick? Halo, Rick? Jesteś tam?

Rick (wychyla się zza skały): Przepraszam, to do mnie mówisz? Bo nie dosłyszałem mojego imienia!

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. Patrz: Dół strony.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki