FANDOM

Scooby i Kiss Rockowy Spływ Budynek.png
Rockowy spływ

Rockowy spływ – (ang. Rocki'n Flume) kolejka wodna, która pojawiła się w filmie Scooby-Doo i Kiss: Straszenie na scenie. Niestety, studio GALAPAGOS nie przetłumaczyło nazwy Rocki'n Flume na język polski.

AtrakcjeEdytuj

Kiedy wsiądzie się do łódki i pociągnie dźwignię, strumień wody zmieni się w nurt. Wtedy człowiek rusza i podziwia rzeczy tam przedstawione, czyli m. in. wzgórze elektrycznych gitar Spacemana, pagórek Starchilda, perkusję konfetti Catmana oraz Demona straszenie ogniem. Wszędzie roi się od głów członków zespołu KISS. Jest także oko, które robi zdjęcia do kupienia u Chipa. Spływ kończy się w tym miejscu w którym się zaczął. Kolejka została zaprojektowana przez Manny'ego Goldmana.

Rola w filmieEdytuj

Scooby-Doo i Kudłaty wystraszyli się Karmazynowej wiedźmy i wpadli do łódki, która ruszyła z miejsca. Była to scena pościgu. Wiedźma za wszelką cenę chciała zgładzić przyjaciół, tworzyła czerwone nietoperze oraz płonące czerwonym ogniem czaszki. Przez przypadek ta upiorzyca niszczyła kolejkę. Scenie pościgu towarzyszył utwór Shout it out loud autorstwa KISS.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki