FANDOM

Russell
Russell
Informacje podstawowe
Płeć Mężczyzna
Gatunek Człowiek
Kolor włosów Jasnobrązowy, z siwymi i ciemnobrązowymi pasemkami
Kolor oczu Czarny
Głos w wersji oryginalnej Tom Kenny
Głos w wersji polskiej Janusz Wituch
Rodzina
Stan cywilny Wdowiec lub żonaty[1]
Dzieci Andrew
Występy
Debiut Wyluzuj, Scooby-Doo!: Studencka zagadka

Russell chciał, aby jego syn, tak jak on i jego ojciec studiował na Uniwersytecie Kingstona.

Historia

Russell zabrał swojego syna na Uniwersytet Kingstona aby go tam zapisać. Andrew mówił dokładnie to co Russell dawno temu, a Russell to co jego ojciec. Gdy tak dyskutowali, na wieży pojawił się Duch Eliasa Kingstona i kazał im opuścić uniwerek. Wtedy uciekli do bramy, jednak wtedy drogę zatarasował im znowu ów duch. nie wiadomo, co się z nimi potem stało.

Osobowość

Russell jest tradycjonalistą, co ukazuje gdy mimo swojej (i jego syna) niechęci każe mu chodzić na Uniwersytet Kingstona z powodu ,,Kingstońskich genów". Ma także trochę podwyższone ego.

Wygląd

Russell ma jasnobrązowe włosy z ciemnobrązowymi i siwymi pasemkami oraz jest dość wysoki. Nosi niebieską chustkę oraz brązowe palto.

Cytaty

Russell (o chodzeniu na Uniwersytet): (...) ale i tak musisz tam chodzić, bo masz Kingstońskie geny.

Andrew: To chyba bez sensu.
Russell: To samo powiedziałem mojemu ojcu. A on powiedział to. I to też! I to! I to także!
Duch Eliasa Kingstona (Który nagle niespodziewanie pojawia się na wieży): Precz z mojego uniwerku!

Russell: To coś nowego.
  • Przed uniwersytetem na początku odcinka

Galeria

Przypisy

  1. Ma syna, a w Scooby-Doo raczej dzieci nieślubnych nie będzie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki