FANDOM

Kudłaty i Scooby (Cyber pościg)
Scooby-Dee

Scooby-Dee

Scooby-Dee – kuzynka i obiekt westchnień Scooby'ego Doo i Scooby'ego Duma, bardzo popularna aktorka filmowa, zdobywczyni Oscara. Tajemnicza Spółka wraz ze Scooby-Dumem, musiała zawieźć ją do Hollywood pociągiem, z którego próbował ją ukraść duch Milosza Buły, aktora.

Wygląd

Scooby-Dee jest dość dużą suczką rasy dog niemiecki, o krótkiej, śnieżnobiałej sierści. Ma czarny nos i niebieskie oczy. Na szyi nosi różową obrożę ze złotym znaczkiem w kształcie serca. Jest czworonogiem, chociaż w odcinku, w którym się pojawiła, kilkukrotnie stała na dwóch łapach, co jest bardzo istotne w wykonywanym przez nią zawodzie.

Charakter

Dee jest bardzo przyjazna i sympatyczna, a także, niezwykle troskliwa, co można dostrzec między innymi, kiedy postanawia samodzielnie pójść sobie po wodę do picia, nie budząc i nie prosząc w tej sprawie Kudłatego o pomoc, bowiem zauważa, iż chłopak jest zmęczony i śpi. Suczka uwielbia swoją pracę i stara się ją wykonywać jak najlepiej tylko potrafi, przez co jest niezwykle staranna, a dzięki doświadczeniu zdobytemu w czasie swojej kariery jako aktorki, jest także niesamowicie przekonująca.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki