FANDOM

Scooby-Doo! Seria największych zagadek!
SeriaNajwiększychZagadek!.jpg
Informacje
Tytuł oryginalny Scooby-Doo! Mystery Adventures
Platformy Windows 95 wzwyż
Gatunek przygodowy

Scooby-Doo! Seria największych zagadek! – seria gier z 2009 roku, stworzona przez The Learning Company.

Gry

W serii jest 6 gier:

Główne zalety

  • Trzy poziomy trudności gry.
  • Podczas tworzenia zapisu gry losowa postać zostaje sprawcą, a historia zostaje ułożona tak, aby można było poprawnie rozwiązać zagadkę. Daje nam to różnorodność i możliwość rozegrania kilku innych gier.
  • Gry są łatwe w obsłudze a także zajmują mało miejsca na dysku, wymagania sprzętowe też są niskie, co jednak wiąże się z tym, że za każdym razem, gdy chcemy zagrać, musimy włożyć płytę z grą do napędu CD-ROM.

Problemy z instalacją

Kiedy pojawiają się problemy?

Gra jest dość stara, pamięta jeszcze czasy Windowsa 95 oraz 16-bitowych systemów operacyjnych. No właśnie, gra jest obsługiwana przez 16-bitowe systemy, a w tych czasach już takich prędko nie znajdziemy, obecnie dominują systemy 32 i 64-bitowe. Tylko, że 64-bitowe nie obsługują programów 16-bitowych, więc po włożeniu płyty z grą do stacji dysków i kliknięciu w ikonę gry w folderze 'Mój Komputer' może pojawić się informacja, że aplikacja nie będzie działała na naszym komputerze.

Jak rozwiązać ten problem?

Problem, choć sam w sobie wydaje się być trudny, jest dość łatwy do rozwiązania.
Zacznijmy od tego, że klikając ikonę, komputer dostaje polecenie, aby otworzyć plik 'Setup.exe', który jest źródłem problemów. Jak więc nie wejść w 'Setup.exe'? To proste. Na ikonę gry klikamy prawym przyciskiem myszy i wybieramy opcję 'Otwórz' zamiast 'Zainstaluj lub uruchom program z nośnika'. Aby przybliżyć obrazy poniżej, kliknij na nie.

SeriaNajwiększychZagadek Instalacja1.png

Teraz otworzył nam się folder, w którym znajdują się wszystkie pliki i foldery na dysku. Na samym dole znajduje się plik 'Setup.exe', który chce otworzyć nasz komputer - właśnie wtedy wyskakuje błąd. Prawidłowy instalator znajduje się w folderze 'INSTALL'. Otwieramy go.

Weszliśmy w folder, gdzie mamy prawidłowy instalator gry. Wystarczy go uruchomić, a gra zainstaluje się na naszym komputerze. Plik znajduje się w czerwonym kółku na poniższym obrazku.

Ciekawostki

  • Pomimo, iż PEGI klasyfikuje gry na wiek 3+, to na opakowaniu jest napisane: Od 5/8 lat.

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki