FANDOM

Scooby Doo
Informacje
Tytuł oryginalny Scooby-Doo

Rok produkcji

2002

Kraj produkcji

USA

Czas trwania

89 minut

Reżyseria

Raja Gosnell

Scenariusz

James Gunn
Craig Titley

Muzyka

David Newman

W rolach głównych

Freddie Prinze Jr.
Sarah Michelle Gellar
Linda Cardellini
Matthew Lillard
Neil Fanning (głos)
Isla Fisher
Rowan Atkinson

Nawigacja

Następny film

Scooby-Doo 2: Potwory na gigancie (2004)

Scooby Doo – pierwszy film aktorski na podstawie kreskówek z serii pod tym samym tytułem, wyprodukowany w 2002 roku.

Opis Edytuj

Dwa lata po rozpadzie Tajemniczej Spółki, spowodowanym różnicą charakterów i kłótniami w drużynie, Scooby i jego przyjaciele: Fred, Daphne, Kudłaty i Velma zostają wezwani na Wyspę Strachów, gdzie mają zbadać serię paranormalnych wydarzeń, jakie ostatnio miały miejsce w tym niezwykle modnym miejscu studenckiego wypoczynku. Właściciel Wyspy Strachów, Emil Mondavarious, obawia się, że jego popularny kurort rzeczywiście może być nawiedzony. Robi wszystko, co w jego mocy, by pojednać zwaśnionych członków grupy i pomóc im w wyjaśnieniu tajemnicy, nim nadnaturalne zjawiska wystraszą tłumy jego gości. Scooby i jego wspólnicy będą musieli zapomnieć o dawnych zatargach oraz o wszystkim, co wiedzą (lub sądzą, że wiedzą) na temat fałszywych duchów i zjaw, by rozwiązać sprawę i uratować siebie, nowo poznanych przyjaciół... i cały świat.

ObsadaEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Na początku filmu Spółkę opuszcza najpierw Fred, potem Velma, a na końcu Daphne. Później, na Wyspie Strachów, wszyscy troje zostają złapani przez potwory... dokładnie w tej samej kolejności.
  • Kudłaty, który jako jedyny został ze Scoobym (i formalnie nie opuścił Spółki), jako jedyny nie został schwytany przez potwory.
  • Jest to jedyny film z serii Scooby Doo, który nie posiada polskiej wersji dubbingowej.

Galeria Edytuj

Filmy aktorskie z serii Scooby Doo
Scooby Doo (2002) • Scooby-Doo 2: Potwory na gigancie (2004) • Scooby-Doo: Strachy i patałachy (2009) • Scooby-Doo: Klątwa potwora z głębin jeziora (2010) • S.C.O.O.B (2018)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki