FANDOM

Scooby doo i mumia

Okładka

Scooby doo i mumia — płyta DVD, na której znajdują się 2 odcinki serialu Scooby Doo, gdzie jesteś?; została wydana w 2007 roku.

Noc w muzeum

Scooby i Kudłaty znajdują opuszczoną, otwartą ciężarówkę ze zbroją na miejscu kierowcy. Tajemnicza Spółka postanawia odwieźć ją do miejskiego muzeum, gdzie – jak sądzą – miała zostać dostarczona. Tam dowiadują się, że Czarny Rycerz ożywa podczas każdej pełni księżyca – jak tej nocy, gdy go znaleźli. Okazuje się też, że owej nocy zaginął Jameson Hyde White, angielski profesor archeologii, który wcześniej kierował ciężarówką... W tej sytuacji Spółka rozpoczyna śledztwo.

Scooby Doo i mumia

Tajemnicza Spółka jest w budynku Wydziału Archeologii lokalnego uniwersytetu, pomagając profesorowi przy wystawie na temat starożytnego Egiptu. Główną atrakcją ma być mumia faraona Emmana, pochodząca sprzed trzech tysięcy lat. Doktor Nadżib, który ją udostępnił, mówi, że wiąże się z nią starożytna klątwa. Podobno faraon ma powrócić pomiędzy żyjących i zamienić w kamień każdego, kto zakłóci jego spokój...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki