FANDOM

Scooby Dooby ślub
Wyluzuj, Scooby-Doo!

ScoobyDoobyŚlub PodAltanką

Scooby Dooby ślub Title Card

Tytuł oryginalny I Scooby Dooby Do
Numer odcinka 22
Stany Zjednoczone Premiera w USA 26 marzec 2016 (Boomerang)
Polska Premiera w Polsce 01 październik 2016
Nawigacja
Poprzedni odcinek
Krakanie i kichanie
Następny odcinek
El Bandito (odcinek)

Scooby Dooby ślub – jest to dwudziesty drugi odcinek serii Wyluzuj, Scooby-Doo!. W USA nie jest oficjalnie uznawany za wyemitowany, ponieważ jego premiera miała miejsce na Boomerangu, a na Cartoon Network jeszcze się nie pojawił.

Fabuła

Detektywi wybierają się na ślub przyjaciół Kudłatego - Kimmy i Nate'a. Dziewczyna jest bardzo przesądna, na przykład uważa, że kolor żółty przyniesie jej pech w dniu ślubu. Na miejsce, gdzie ma się odbyć ślub wybiera swój ulubiony apartament na zboczu klifu. Dziewczyna nie wie, że straszy tam duch wdowy. Kiedyś, w swoim białym dniu, pewna dziewczyna chciała zrobić sobie zdjęcie z mężem. Pan sterujący aparatem powiedział, aby mężczyzna się przesunął. Wtedy pan młody został uderzony meteorytem... A jego żona straszy na innych weselach!

Wybryki

Na ślubie nie ma łatwo! Kudłaty musi przygotować przemowę, a ma tylko jedno słowo - Kurczę...! Scooby zaś ma poprowadzić ceremonię zawarcia związku małżeńskiego Kimmy i Nate'a. Daphne wybrała dla siebie i dla Velmy ubrania ślubne. Pięknisia preferuje poruszać się z gracją, lecz Velma skacze na swoich obcasach. Dzięki temu Daphne nazwała ją Tupciem. Ale cała brygada ma jeszcze jedno zadanie - pilnować, aby panna młoda nie dowiedziała się o strasznej wdowie!

Postacie

Muzyka

Weselny Mix, autor nieznany.

Ciekawostka

  • Nazwa muzyki pościgowej jest znana z płyty, na której tak było napisane.
  • W księdze gości były wpisane niektóre z imion i nazwisk twórców serialu. Możliwe, że goście byli ich odwzorowaniem.

Galeria

Odcinki serialu Wyluzuj, Scooby-Doo!

Seria druga: Urlop FredaKuracja z wilkołakiemStraszny błazenJak wytresować tchórzaNajgorszy z najlepszychZagadki w zdezorientowanym ekspresieHalloweenKlątwa KaniakuWybierz VelmęScroogey DooW kosmosieHotel jak u mamyKrzyk niemego kinaStrach z cylindraGrecka gratkaAmerican Goth