FANDOM

Skowyt strachu w rodzinie
Nawiedzone przyjęcie

Skowyt strachu w rodzinie Obraz Główny

Skowyt strachu w rodzinie Karta Tytułowa

Tytuł oryginalny

Howl in the Family

Ilość stron 8
Autor tekstu Sholly Fisch
Autor szkicu Robert Pope
Tusz nałożył(a) Scott McRae
Litery Łukasz Florkiewicz
Kolorował(a) Heroic Age
Nawigacja
Poprzedni komiks w tomie
Daphne w opałach
Następny komiks w tomie
Sprawa dla ptaków!

Skowyt strachu w rodzinie – trzeci komiks w tomie Nawiedzone przyjęcie.

Fabuła

Tajemnicza Spółka na zlecenie państwa potwornickich przybywa do ich domu, aby złapać kilka duchów. Już ledwo wchodzą spotykają dwoje z nich: bladą kobietę z wężem na szyi oraz jakiegoś czterorękiego dziwoląga składających model szkieleta! Rety! Spółka rozdziela się i pierzcha gdzie pieprz rośnie. Kobieta z wężem wtrąca uwagę o tym, że nie są nazbyt rozmowni. Kudłaty i Scoob chowają się pod doniczkami. Wydaje im się że jest bezpiecznie, ale niespodziewanie obok nich zjawia się mały wilkołak który pilnikiem piłuje sobie zęby! Wybiegają tylnymi drzwiami i wpadają na upiornego siłacza kopiącego dziurę w ziemi! Wiejąc ile sił w nogach wpadają do kuchni. Otwierają lodówkę, niestety także i w niej siedzi zamrożona babcia narzekająca że Kudłaty otwierając drzwi zrobił przeciąg. Potem, pędząc w górę schodów, Fred i dziewczyny wciągają żarłoków do schowka w obrazie. Słyszą, że olbrzym i wilkołak rozmawiają o tym, że cała rodzina zbiera się na dole. Fred uznaje że to ich szansa i zarzuca sieć na wszystkich siedzących przy stole. Jednak okazuje się, że to nie oni są tymi potworami których mieli złapać! Kobieta z wężem to Blanca, żona czterorękiego Renaldo, głowy rodziny. Wilkołak to ich piesek, Rex, natomiast siłacz z tatuażami na całym ciele to Mały Potwornicki. Natomiast stwór w lodówce to Babcia Mrozia[1]. Są właścicielami karnawału a w tym domu mieszkają kiedy sezon minie. Velma przeprasza za pomyłkę, a wtedy ukazują się te właściwe duchy - widmowi sprzedawcy nieruchomości! Rozkazują pozostałym wynosić się z tego domu. Scooby ucieka i wpada Blancę niosącą zupę, przez co owa zupa wylewa się na duchy. Okazuje się, że to zwykli sprzedawcy nieruchomości którzy chcieli kupić dom Potwornickich, ale ci nie chcieli go sprzedać dlatego postanowili ich wystraszyć. Velma zwraca uwagę, że pomalowanie się świecącą farbą to nie jest najbardziej kreatywny sposób na przebranie się, ale sprawcy wyjaśniają że mieli bardziej kreatywne ale Potworniccy się ich nie bali (ta rodzina boi się tylko ludzi w garniturach). Później wszyscy zawiązują bliższe relacje a złoczyńców zabiera policja. Gdy jednak Renaldo proponuje ucztę obiadową w której skład wchodzić będą m.in. zupa krem z muchomorów i gulasz pajęczy, dzieciaki uciekają rzucając na odchodnym pożegnanie (Kudłaty gubi obydwie skarpety i buty). Renaldo pod koniec ocenia dzieciaki jako "dziwne".

Postacie

  • Kruk listonosz
  • Żywy portret Napoleona
  • Syrena w akwarium

Miejsca akcji

Podejrzani i sprawcy

Podejrzany Motyw/Powód
Potworniccy Byli upiorni, przez co Fred pomylił ich z prawdziwymi przestępcami.
Sprawca Motyw
Sprzedawcy nieruchomości przebrani za widmowych sprzedawców nieruchomości Marzył im się dom Potwornickich, ale tamci nie chcieli go sprzedać, dlatego sprzedawcy nieruchomości postanowili ich wystraszyć (to była ich piąta próba, wszystkie poprzednie przebrania Potworniccy uważali za słodkie).

Cytaty

Babcia Mrozia (westchnięcie): Jaka szkoda, że nie mogli zostać.
Renaldo: No i bardzo dobrze. To miłe dzieciaki... Ale jakieś dziwne.
  • Opis: po odjeździe Spółki (warto dodać, że Potworniccy jedli gulasz pajęczy i byli prawdziwymi potworami)

Przypisy

  1. Nie jest jasne, czy jest matką Blanci czy Renalda.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki