FANDOM

Sprzedawcy nieruchomości
Sprzedawcy nieruchomości.png
Informacje podstawowe
Płeć Mężczyźni
Gatunek Ludzie
Kolor włosów Jeden czarny, drugi brązowy
Kolor oczu Jeden czarny, drugi brązowy
Zajęcie Sprzedawcy nieruchomości
Występy
Debiut Skowyt strachu w rodzinie

Ci sprzedawcy nieruchomości pomalowali się świecącą farbą aby wystraszyć Potwornickich z dala od ich domu, dzięki czemu mogliby go nabyć.

Historia Edytuj

Przebrali się za widmowe wersje samych siebie, aby wykurzyć Potwornickich z domu. Scooby, przestraszony, potrącił Blancę, która wylała na widma zupę ukazując ich prawdziwą tożsamość. Gdy Velma wytyka im, że pomalowanie się świecącą farbą nie jest najbardziej pomysłowym sposobem na przebranie, okazało się, że w tym samym celu sprzedawcy nieruchomości wcześniej straszyli pod przykrywkami potwora z ciasta, zakapturzonej zjawy, czarodzieja i wielkiego owada, ale Potworniccy jako rodzina upiorów boi się jedynie ludzi w garniturach.
Sprzedawcy nieruchomości zdemaskowani.png

Zdemaskowani

Wygląd Edytuj

Jeden z nich jest przysadzisty, trochę gruby, ma ciemną cerę, czarne włosy i nosi okulary. Drugi natomiast jest wysokim brunetem o zielonych oczach. Obydwoje są ubrani w eleganckie garnitury i spodnie. Obydwoje także noszą krawaty.

Charakter Edytuj

Aby nabyć cenną nieruchomość, na przykład Dom Potwornickich, są zdolni nawet wykurzyć lokatorów strasząc ich.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki