FANDOM

Paul Stanley
Starchild Na Żywo.png
Starchild
Informacje podstawowe
Pseudonim Starchild
Płeć Mężczyzna
Gatunek Człowiek (w 30-tym filmie Scooby-Doo KISSterianin)
Kolor włosów Czarny
Kolor oczu Brązowy
Zajęcie Wokalista
Głos w wersji oryginalnej Paul Stanley
Głos w wersji polskiej Wojciech Chorąży
Rodzina
Stan cywilny Żonaty
Rodzice Michele Iacon, Anthony Iacon
Żona Pamela Bowen/Erin Sutton
Dzieci Evan Shane, Colin Michael, Sarah Brianna, Emily Grace
Występy
Debiut Co nowego u Scooby'ego?: Halloween Scooby'ego
Pozostałe występy Scooby-Doo i Kiss: Straszenie na scenie

Paul Stanley, czyli Starchild - Jeden z założycieli zespołu rockowego Wicky Lester (pol. Źli Lesterzy), w dzisiejszych czasach znanego jako KISS.

Wygląd

Prawdziwy

W prawdziwym życiu 50-latek o długich, czarnych włosach (kiedyś miał brązowe). Ma zgolone wąsy, a jego twarz jest pełna zmarszczek. Ma krzaczaste, czarne brwi, duże usta i nos oraz kwadratowy podbródek. Zazwyczaj ubiera się w skórzane kurtki.

Jako Starchild

Kiedy Paul Stanley występuje na scenie, ma zazwyczaj czarne, kręcone włosy. Nosi także makijaż z gwiazdą przy prawym oku (Ponieważ "Star" to "Gwiazda"). Gwiazda jest czarna, a reszta makijażu biała.

Halloween Scooby'ego

W odcinku Co nowego u Scooby'ego? pt. Halloween Scooby'ego występował z przyjaciółmi jako postać drugoplanowa.

Scooby-Doo i Kiss: Straszenie na scenie

W tym filmie pełnometrażowym Starchild jest jedną z głównych postaci. Jego hobby to detektywistyka oraz malarstwo - podczas filmu na płótnie uwiecznił Daphne i Freda podczas szukania poszlak. Paul uważa także, że ma wyjątkowe oko. On ze swoją drużyną strzeże Kamień KISSterii jako jeden z potomków KISSteriańskich rycerzy. Z wzajemnością podkochuje się w Daphne (nawet pod koniec filmu ją pocałował)!

Ciekawostki

  • Starchild w dosłownym tłumaczeniu na polski to "Gwiezdne Dziecko" lub "Dzieciak z pod Gwiazdy".

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki