FANDOM

Strażnik
Strażnik jaskini Zatari.png
Informacje podstawowe
Płeć Mężczyzna
Gatunek Człowiek
Kolor włosów Siwy
Kolor oczu Czarny
Zajęcie Strażnik leśny
Powiązania Jaskinie Zatari
Głos w wersji oryginalnej Frank Welker
Głos w wersji polskiej Adam Bauman
Występy
Debiut Wyluzuj, Scooby-Doo!: Kurczak i chojrak

Strażnik jaskiń Zatari – mężczyzna, którego zawodem jest strzeżenie jaskiń Zatari. Jego dziwne zachowanie spowodowało, że Tajemnicza Spółka podejrzewała go o udawanie ducha.

HistoriaEdytuj

Pierwszy raz widzimy go, gdy przed wejściem do jaskiń mówi Spółce, że jest za późno i nie powinno ich tu być. Fred wyjaśnia, że szukają jego zaginionego przyjaciela, Chucka Magnuma, po tym strażnik natychmiast zmienia nastawienie. Mówi, żeby się śpieszyli, bo nie mają czasu do stracenia. Fred spodziewał się innej reakcji, więc zaczyna mówić "Ale", lecz strażnik mu przerywa i mówi, że Fred dyskutując marnuje bezcenny czas. Nie kłócą się dalej i Fred głośnym szeptem mówi do swoich przyjaciół "Łu! Kiepściutki ten strażnik!", co strażnik usłyszał i powiedział że sam o tym wie.

Następnym razem, gdy przyjaciele w jednej scenie przechodzą przez wąwóz w jaskini, wszyscy oprócz Freda robią sobie most z bambusów, a sam Fred",na Chucka" na linie zawiesza się na sklepieniu jaskini. Obok niego nagle pojawia się, także wiszący na linie strażnik, który pyta go groźnie co on tu jeszcze robi. Fred odpowiada, że nadal szukają Chucka. Wtedy strażnik z powrotem znika. Chwilę później pojawia się duch wojownika Zatarii.

Ostatni raz widzimy go, gdy przytrzymuje złapanego ducha i tak jak Spółka i Rick jest świadkiem jego demaskacji. Okazuje się nim nie Rick, nie strażnik oczywiście, a sam Chuck Magnum. Strażnik mówi Chuckowi, że pójdzie siedzieć na długo. Chuck pyta "Serio?", a strażnik odpowiada że żartuje i zaraz go wypuści, po czym pyta się Freda dlaczego Chuck to zrobił.

CharakterEdytuj

Jako strażnik, nie spełnia dobrze swoich obowiązków. Wpuszcza do jaskiń każdego, kto tylko ma jakąkolwiek wymówkę lub powód. Sam jednak wie, że nie jest najlepszy w swojej roli.

WyglądEdytuj

Jest muskularnym, siwowłosym człowiekiem w podeszłym wieku. Jego włosy są krótkie, ma brodę. Nosi mundur i kapelusz strażnika leśnego.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki