FANDOM

Strach nad jeziorem Talbot
Na fali
Wielka woda
{{{szerokość_obraz_solo}}}
Tytuł oryginalny

The Big Lake Fake

Ilość stron {{{ilość_stron}}}
Autor tekstu Rurik Tyler
Autor szkicu Joe Staton
Tusz nałożył(a) Mike Decarlo
Litery John Costanza
Kolorował(a) Paul Becton
Nawigacja
Poprzedni komiks w tomie
Potwór w lunaparku (Na fali)
Nawiedzony prom (Wielka woda)
Następny komiks w tomie
Opętany halibut (Na fali, Wielka woda)

Strach nad jeziorem Talbot – czwarty komiks z tomu Na fali.

Zarys fabuły

Daphne, Kudłaty i Scooby zdążają Wehikułem Tajemnic nad jezioro Talbot położone przy drodze nr 2, które to nawiedza latający potwór, atakujący łodzie i straszący narciarzy wodnych. Może to doprowadzić do odwołania mających się tam odbyć dorocznych zawodów w skokach narciarskich. Przyjaciele, szukając Velmy i Freda, są świadkami udzielania wywiadów przez Jimmy'ego, który to od trzech lat nie wygrał zawodów i jeśli w tym roku także da klapę, jego sponsor "Batony energizujące" zerwie z nim współpracę; Jenny Talbot, trzykrotną zwyciężczynią zawodów oraz z Lizzy, siostrą Jenny, artystką. Dziennikarze pytają także trzeciego uczestnika – Sadama Nałysza – o to, czy widział nad jeziorem ogromnego ptaka, przypominającego kondora. Ten jednak zaprzecza, twierdząc, że wszystko zmyślił, gdyż nigdy nie udało mu się wygrać.

Tajemnicza Spółka znów jest w komplecie. Brygada postanawia sprawdzić jezioro. Wypożyczają dwie łódki i kajak. Kajak Kudłaty i Scooby postanawiają wykorzystać jako "kask" ochronny, przez który to nie widzieli, gdzie płyną i koniec końców wpadli na skały. Właśnie tam Fred znajduje pierwszy ślad - zerwaną linę nieznanego pochodzenia.

Przyjaciele wracają na ląd. Velma, Fred i Daphne wchodzą do jednego z budynków. W tym czasie duet żarłoków znajduje łódź pełną przekąsek. Nie zastanawiając się, wskakują do łodzi i, podczas obżarstwa, przypadkowo uruchamiają urządzenie i wypływają na otwartą wodę. Tam właśnie dopada ich potwór. Po dłuższej szamotaninie zarówno banda tchórzy, jak i potwór, wpadają w sam środek wiru. Po wypłynięciu z niego następuje zdemaskowanie upiora - okazuje się nim, zazdrosna o starszą siostrę, Lizzy, sterująca specjalnie ucharakteryzowaną lotnią.

Postacie

Miejsca akcji

Podejrzani i sprawcy

Podejrzany Motyw/Powód
Jimmy By wygrać zawody.
Sadam Nałysz By wygrać zawody.
Jenny Talbot By wygrać zawody.
Sprawca Motyw
Lizzy Talbot przebrana za latającego potwora Zazdrosna o starszą siostrę Lizzy postanowiła zepsuć jej zawody.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki