FANDOM

Strachy na wróble
CoNowegoUScooby'ego HalloweenScooby'ego PotwórOżywa.jpg
Jeden ze strachów
Informacje
Nazwa Strachy na wróble
Wielkość Więksi od przeciętnych ludzi
Prawdziwa tożsamość Marcy
Występy Co nowego u Scooby'ego?, odc. Halloween Scooby’ego

Strachy na wróble (Halloween Scooby'ego) – Potwory, które robiły na polach kukurydzy dziwne znaki.

Wygląd

Potwory jako głowy używały dyń, w których świeciły ich pomarańczowe źrenice, z których mogły strzelać ogniem. Miały też ostre zęby, nosiły brązowe kapelusz z czarną przepaską, spod którego wystawały kawałki słomy. Ręce tych potworów (bądź ręka) wykonane były z drewnianych desek, a niektóre miały na sobie szare rękawiczki. Strachy nosiły zielone koszule i dżinsowe ogrodniczki z mnóstwem kieszeni.

Kto i dlaczego?

Strachami sterowała kuzynka Velmy - Marcy. Chciała ona zepsuć mieszkańcom Banning Junction święto Halloween, bo wtedy obchodziła ona urodziny, o których nikt nie pamiętał. Dziewczyna miała smykałkę do mechaniki i z gotowych strachów zrobiła roboty. Sterowała ona nimi z wieży ciśnień na polu kukurydzy, gdzie robiła znaki, by przekonać starą Agnes o powrocie ducha Heńka Banninga. Ta rozpowiedziałaby o tym wszystkim i Halloween by się nie odbyło.

Ciekawostki

  • Każdy z robotów w prawej bądź lewej dłoni ma przyrząd do ścinania kukurydzy - od sierpa po piłę motorową.
  • Strachów jest wiele, a żaden nie różni się od drugiego niczym oprócz przyrządu do ścinania kukurydzy i rąk. To dziwne, bo ludzie nie zrobiliby dwóch strachów na wróble dokładnie takich samych, a robili je wszyscy rolnicy.
  • Kiedy Kudłaty i Scooby-Doo przebrali się za strachy, które miały zwarcie obwodów, źrenice tych potworów były białe zamiast pomarańczowych.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki