FANDOM

Spoiler
Zamknij oczęta, Velmo!
Tu znajdują się spoilery. Jeśli nie chcesz zepsuć sobie niespodzianki – lepiej nie czytaj.
Straszny grizzly
Scooby Doo i Brygada Detektywów

29351

Scarebear title card

Tytuł oryginalny Scarebear
Numer odcinka 38
Stany Zjednoczone Premiera w USA 14 kwiecień 2012
Polska Premiera w Polsce 28 września 2012
Nawigacja
Poprzedni odcinek
Strefa Północy (odcinek)
Następny odcinek
Gniew Krampusa

Straszny grizzly – 12. odcinek 2. sezonu serialu Scooby Doo i Brygada Detektywów (38. ogółem). Premiera w Polsce miała miejsce 25 września 2012.

Streszczenie

Janet Nettles i Szeryf Bronson Stone chcą zrobić sobie piknik na terenie Destroido, jednak zostają zaatakowali przez zmutowanego niedźwiedzia. Młoda Brygada Detektywów podejrzewa, że winny jest George Avocados, który ma współpracować z Destroido. Brygada wchodzi na teren Destroido dzięki znalezionej przepustce – oraz Scooby'emu, który gra rolę eksperymentu. Brygada odkrywa, że ochroniarz Benson Fuhrman współpracuje z panem E, który razem z Profesorem Peryklesem, Judy Reeves i Bradem Chilesem próbuje ukraść 3 kawałki dysku planisferycznego młodej Brygadzie. Scooby i jego przyjaciele idą następnie na festyn Destroido, który organizuje się dla skrzywdzonych przez fabrykę. Wkrótce pojawia się tam grizzly, którym okazuje się być nie George Avocados, tylko Benson Fuhrman – pół-mutant i pół-przebieraniec. Tymczasem pan E podkłada bombę pod festyn, ale Fred ją wyrzuca, trafiając prosto w farmę Avocadosa.

Wystąpili

Galeria

Odcinki serialu Scooby Doo i Brygada Detektywów

Więcej z Fandomu

Losowa wiki