FANDOM

Verona Dempsey
Verona Dempsey 2.png
Informacje podstawowe
Płeć kobieta
Kolor włosów blond
Zajęcie właścicielka butiku z ubraniami
Głos w wersji oryginalnej Grey DeLisle
Głos w wersji polskiej Joanna Węgrzynowska
Występy
Debiut Upiorna klika latarnika (Co nowego u Scooby'ego?)

Verona Dempsey – postać epizodyczna z serialu Co nowego u Scooby'ego?, z odcinka Upiorna klika latarnika, właścicielka butiku z ubraniami.

Wygląd

Verona ma krótko ścięte blond włosy, nosi cienkie, prostokątne okulary, czerwony golf z rękawami do łokci, pomarańczową kamizelkę i tegoż koloru plisowaną spódniczkę mini oraz czerwone podkolanówki i pomarańczowe buty.

Historia

Rywalizowała z Velmą o pierwszeństwo w rozwiązaniu zagadki i wygrała, ale tylko częściowo – złapała Głąba McPitta, który zmontował statek widmo i załogę szkieletów-robotów, lecz później sama została schwytana na udawaniu Upiornego Latarnika. Okazało się, że Velma doznała olśnienia, gdy Daphne powiedziała, że ubrania w butiku Verony są zrobione z materiałów importowanych. Ponieważ towary można było sprowadzić do miasta jedynie przez port na jeziorze Michigan, Verona w kostiumie upiora włączała latarnię tylko wtedy, gdy nadpływał statek z jej ładunkiem, tym samym pozbywając się konkurencji.

Ciekawostki

  • Verona prawdopodobnie jest parodią Velmy, którą zresztą doprowadzała do szału swoimi złośliwymi uwagami i protekcjonalnym tonem.
  • Nazwisko Dempsey może być odwołaniem do serialu Dempsey i Makepeace na tropie.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki