FANDOM

Widmowi sprzedawcy nieruchomości
Widmowi sprzedawcy nieruchomości
Informacje
Nazwa Widmowi sprzedawcy nieruchomości
Wielkość Wzrostu człowieka
Kolor skóry Zielony, świecący
Prawdziwa tożsamość Sprzedawcy nieruchomości
Występy Skowyt strachu w rodzinie

Widmowi sprzedawcy nieruchomościsprzedawcy nieruchomości pomalowani świecącą farbą. Marzył im się dom Potwornickich, ale ci nie chcieli go sprzedać, dlatego deweloperzy chcieli ich wystraszyć.

Historia

Gdy Fred przeprosił Potwornickich za pomylenie ich ze straszydłami, pojawiły się prawdziwe widma. Kazały wynosić się wszystkim z tego domu. Scooby, przestraszony, wpadł na Blancę której zupa wylała się na duchy, zmywając z nich fluorescencyjną farbę. Okazało się, że to zwykli sprzedawcy nieruchomości. Dlaczegoż to? Oczywiście, chcieli zdobyć Dom Potwornickich, ale właściciele nie chcieli go sprzedać. Jednak wart uwagi także jest fakt, że wcześniej próbowali wystraszyć Potwornickich za pomocą przebrań wielkiego owada, czarodzieja, zakapturzonej zjawy oraz ciastowego potwora (co pokazali na zdjęciach), jednak Potworniccy, zważywszy na to że sami są upiorni, boją się tylko ludzi w garniturach.

Wygląd

Zwykli ludzie w garniturach świecący na zielono. Jeden z nich trzymał w ręku teczkę, a drugi certyfikat (lub jakąś licencję).

Charakter

Zachowują się jak typowe duchy, wyją oraz mówią ,,Wynocha z tego domu!".
Sprzedawcy nieruchomości zdemaskowani

Sprzedawcy nieruchomości zdemaskowani

Więcej z Fandomu

Losowa wiki